اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آماده‌باش هلال احمر گلستان/ سیلاب و امدادرسانی به مردم شرق گلستان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمرگلستان از آماده‌باش کامل هلال احمر برای حوادث سیلاب و آبگرفتگی خبر داد.

آماده‌باش هلال احمر گلستان/ سیلاب و امدادرسانی به مردم شرق گلستان

حسن ملک‌شاهکویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص حادثه سیل و آبگرفتگی روز گذشته در نقاط مختلف استان اظهار کرد: با توجه به شدت بارش باران در استان به خصوص در شهرهای شرق استان گلستان گزارش‌های متعددی در خصوص سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های آزادشهر، گنبدکاووس، علی‌آبادکتول، مراوه تپه و مینودشت به مرکز ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر گلستان گزارش شد.

وی ادامه داد: در این راستا نیروهای امدادی از پایگاه‌های امداد و نجات آزادشهر، گنبدکاووس، علی‌آبادکتول، مراوه‌تپه و مینودشت به منطقه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمرگلستان تصریح کرد: هفت تیم شامل ۲ تیم ارزیاب و پنج تیم سیلاب با ۲۷ نجاتگر و ۶ دستگاه کمکدار سبک و یک دستگاه آمبولانس در این عملیات بکارگیری شدند.

ملک‌شاهکویی گفت: دور کردن مردم از حواشی رودخانه‌ها، امدادرسانی به خانواده‌های درگیر سیلاب و آبگرفتگی منازل بخصوص در روستاها، کمک به نیروهای آتش‌نشانی در تخلیه آب منازل، کمک به نیروی انتظامی در بستن پل رودخانه اترک بخشی از اقدامات انجام شده در این عملیات بود.

وی اضافه کرد: در این اقدام، دو دستگاه چادر، هشت تخته پتو، چهار تخته موکت و دو بسته غذایی ۷۲ ساعته بین حادثه دیدگان توزیع شد.

ملک‌شاهکوهی گفت: نیروها همچنان در آماده‌باش کامل هستند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول