اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

الهامی: استرس جدول را نداریم/ یک بازی سخت مقابل گل‌گهر داریم

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: تیم نساجی هم شرایط خوبی دارد، درست است استرس جدول را نداریم ولی شرایط به گونه‌ای‌ است که شاید برای ما از نظر جدولی اهمیت نداشته باشد اما دنبال فوتبالی هستیم که حق به حق دار برسد.

الهامی: استرس جدول را نداریم/ یک بازی سخت مقابل گل‌گهر داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، ساکت الهامی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: تیم گل‌گهر تیم باکیفیت و خوبی است و نتایج آن مخصوصا هفته‌های اخیر بیانگر کیفیت بالای این تیم است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی افزود: تیم نساجی هم شرایط خوبی دارد، درست است استرس جدول را نداریم ولی شرایط به گونه‌ای‌ است که شاید برای ما از نظر جدولی اهمیت نداشته باشد اما دنبال فوتبالی هستیم که حق به حق دار برسد و برای پیشبرد کار درست، اول باید از خود ما شروع شود، واقعا برخلاف اینکه جدول برای ما مهم نیست ولی مهمترین بازی فصل خودمان را داریم قطعا می‌دانیم از بازی چه می‌‌خواهیم و دنبال سه امتیاز بازی هستیم چون می‌خواهیم شرایط را به گونه‌ای رقم بزنیم که پایان خوشی را برای خودمان داشته باشیم. آرزو دارم فردا عیدی خوبی به هواداران خودمان بدهیم.

الهامی عنوان کرد: همه برای تیم زحمت کشیدند و سنگ تمام گذاشتند از روزی که من مسئولیت تیم را به عهده گرفتم و اتحاد و همدلی که به وجود آمد بین بازیکنان و خوشحالم در جایگاهی هستم که استرس سقوط را ندارم ولی مردم مازندران و طرفداران نساجی خوشحال هستند این مدیون زحمات بچه‌ها و هواداران است.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان نساجی با شرافت بازی کردند و دست تک تک آنها را می‌بوسم آرزو دارم فردا بازی خوب توأم با نتیجه باشد برای شرافت و آبروی فوتبال بازی می‌کنیم و دو تیم فردا یک بازی سخت و پرفشاری را خواهند داشت.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول