اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

«جشن تولد» علی‌رام نورایی در 200 متری داعشی‌های سوریه به حاشیه رفت!

علیرام نورایی گفت: اخیرا در فیلمی به نام جشن تولد با موضوع مدافعان حرم در سوریه بازی کردم که بسیار شرایط خطرناکی داشت و فضای فیلمبرداری در ۲۰۰ متری داعشی‌ها بود و به راحتی در تیررس آنها بودیم اما بدون هیچ حمایتی، تنها در یک سینما و با تعداد کمی بیننده اکران و سپس به حاشیه رفت!

«جشن تولد» علی‌رام نورایی در 200 متری داعشی‌های سوریه به حاشیه رفت!

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی کرامت، علیرام نورائی ظهر امروز در مراسم افتتاح دبیرخانه مرکزی بنیاد ملی کرامت در مشهد گفت: پس از بازی در قلاده‌های طلا موجی از انتقادات وتوهین‌ها روانه من و سایر عوامل فیلم شد و حتی از ما خواستند تا بابت این فیلم عذرخواهی کنیم که به هیچ وجه زیربار نرفته و همین امر باعث شد فشارها و بی‌حرمتی‌ها بیشتر شود. 

این هنرمند انقلابی با بیان اینکه همین کسانی که در دولت دم از آزادی بیان می‌زنند بیش از دیگران برخفقان و انحصار در بیان مشغول هستند، ادامه داد: در اوج جوانی و شور و شوق کار به خاطر حضور در یک فیلم چندسال به حاشیه رفتم و انواع هتاکی ‌و حتی تهدیدهارا به جان خریدم.

«جشن تولد» علی‌رام نورایی در ۲۰۰ متری داعشی‌های سوریه

وی از فیلم جدیدش خبرداد و گفت: اخیرا در فیلمی به نام جشن تولد با موضوع مدافعان حرم در سوریه بازی کردم که بسیار شرایط خطرناکی داشت و فضای فیلمبرداری در ۲۰۰ متری داعشی‌ها بود و به راحتی در تیررس آنها بودیم. 

نورائی افزود: فیلمی که با این مخاطرات و با این اهمیت ساخته شد، بدون هیچ حمایتی، تنها در یک سینما و با تعداد کمی بیننده اکران و سپس به حاشیه رفت. 

این بازیگر جوان سینما و تلوزیون عنوان کرد: قبل از این فیلم من جزو کسانی بودم که می‌گفتم نباید پول ما در سوریه و عراق خرج‌ شود ولی با دیدن اوضاع سوریه از نزدیک و جنایات داعش و فداکاری‌های مدافعان حرم نظرم کاملا عوض شد. 

وی یادآور شد: خوشحالم که در روز عیدغدیر و در جمع عزیزان بنیاد ملی کرامت هستم و انشالله در کنار شما عزیزان تلاش خواهیم کرد کرامت را به جامعه بازگردانیم و گره‌ای از کار مردم عزیزمان بازکنیم.

نورایی گفت: مدیران پشت میزنشین باید بدانند که برای رسیدن به این جایگاه چه جوانانی از جان و مال خود گذشتند، انشالله با روی کارآمدن دولت جدید، و با جریان‌هایی مثل بنیاد کرامت، وارد فصل جدیدی از خدمت به مردم می‌شویم و امیدوارم بر خلاف سنگ‌اندازی‌ها، شاهد روزهای خوب برای مردم سرزمینم باشیم و این مشکلات به کمترین حد خود برسد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول