اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

در قرارگاه استانی ائمه جمعه چه گذشت؟/از شکل‌گیری قرارگاه شهرستانی تا تعیین مشاوران رسانه‌ای

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد به تصمیمات اتحاذ شده در قرارگاه استانی ائمه جمعه اشاره کرد و گفت: تشکیل قراراگاه‌های شهرستانی اقدامی در جهت پی‌گیری هر چه بیشتر و بهتر مشکلات هر منطقه است.

در قرارگاه استانی ائمه جمعه چه گذشت؟/از شکل‌گیری قرارگاه شهرستانی تا تعیین مشاوران رسانه‌ای

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص برگزاری نشست قرارگاه استانی ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: به مناسبت ۵ مرداد و چهل و دومین سالگرد برگزاری نماز جمعه به امامت آیت الله سید محمود طالقانی، با حضور ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد قرارگاه استانی ائمه جمعه استان با حضور نماینده ولی فقیه برگزار شد.

وی به مصوبات این نشست اشاره کرد و گفت: پایگاه‌های نماز جمعه ما در استان به سه منطقه تقسیم شده که منطقه ۱ به مرکزیت شهر دهدشت و با حضور شهرستان‌ها و بخش‌های چرام و لنده و قلعه رئیسی، سوق و کهگیلویه خواهد بود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گفت: همچنین منطقه ۲ که شامل شهرستان‌ها و بخش‌های سردسیری استان به مرکزیت دنا و شامل شهرهای سی‌سخت، یاسوج، مارگون، پاتاوه، چیتاب و سرفاریاب است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: منطقه ۳ به مرکزیت شهرستان گچساران و با حضور شهرستان‌های باشت، بهمئی و گچساران است.

وی با بیان اینکه اکنون هم قرارگاه منطقه‌ای و هم قرارگاه استانی داریم، یادآور شد: قرارگاه شهرستانی در هر یک از این سه منطقه و هر ماه یکبار با حضور ائمه جمعه آن مناطق برگزار خواهد شد که مشکلات منطقه خود را مورد بحث و بررسی قرار داده و تصمیمات لازم به صورت خرد جمعی اتخاذ می‌شود.

عبودی در ادامه گفت: هر ماه یکبار قرارگاه استانی ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد را در مناطق مختلف استان برگزار خواهیم کرد تا مسائل و مشکلات کهگیلویه و بویراحمد توسط ائمه جمعه با حضور همه ائمه جمعه به ریاست نماینده معزز ولی‌فقیه و به دبیری مدیر استانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

وی به موضوعات نشست اخیر قرارگاه استانی ائمه جمعه استان اشاره کرد و گفت: در این نشست مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان دعوت شده بود که مسائل مربوط به مساجد و بقاع متبرکه در فضای صمیمی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و ائمه جمعه محترم استان دغدغه‌های خود را در خصوص وضعیت فرهنگی و همچنین ساختمان بقاع متبرکه و هیئت امنای مساجد و چگونگی اداره این پایگاه‌های موثر فرهنگی و معنوی ارائه کردند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان ادامه داد: مسائل مختلفی در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که از جمله آنها می‌توان به حوزه فرهنگ و مشکلات این حوزه، آسیب های اجتماعی، مسائل روز و مشکلات عدیده مردم در خصوص آب شرب، برق جاده‌های عشایری و بقاع متبرکه و برخی از ناهنجاری‌های اجتماعی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

وی به یک مصوبه دیگر که تعیین مشاوران رسانه‌ای ائمه جمعه استان است اشاره کرد و گفت: قرار شد برای تسهیل در امر اطلاع‌رسانی هر یک از ائمه جمعه محترم استان در کنار خود مشاور رسانه‌ای داشته باشند که در نهایت حلقه‌ای از مشاوران را با حضور مشاور استانی تشکیل داده و از این پس حوزه رسانه و فضای مجازی مربوط به ائمه جمعه استان به صورت تشکیلاتی و منسجم فعالیت‌های خود را متفاوت از گذشته انجام دهند.

انتهای پیام/82024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول