اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تنها راه نجات اقتصاد و کشاورزی زرند و کوهبنان انتقال آب خلیج‌فارس است

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه نجات کشاورزی و اقتصاد شهرستان‌های زرند و کوهبنان انتقال آب خلیج‌فارس از خط اول به این منطقه است.

تنها راه نجات اقتصاد و کشاورزی زرند و کوهبنان انتقال آب خلیج‌فارس است

عفت شریعتی‌کوهبنانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان ضمن تبریک عید ولایت و امامت اظهار کرد: وقت آن رسیده که نمایندگان مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه‌ای به حوزه انتخابیه اینجانب داشته باشند و مردم درد کشیده شهرستان‌های زرند و کوهبنان را دریابند.

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی این روزها با مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند که همت بلند نمایندگان را می‌طلبد تا ضمن همکاری با دولت منتخب و فراهم‌کردن بستر لازم در راستای کاهش فشارهای موجود گام بردارند.

وی ادامه داد: مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در دوران استقرار نظامی مقدس جمهوری اسلامی، دوران دفاع مقدس، دوران سازندگیبا  کشور، حمایت همه‌جانبه از انقلاب، خاموش کردن فتنه‌ها و...نقش مهمی ایفا کردند؛ به گونه‌ای که همواره ولایت‌مداری و حضور به‌موقع در صحنه و بصیرت خود را به اثبات رسانده‌اند.

 شریعتی‌کوهبنانی تاکید کرد: مردم این دو خطه همواره نگاهشان به منویات و فرمایشات حکیمانه و خرمندانه  مقام معظم رهبری است و در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری حضوری گسترده و فعال داشتند، که این مهم عزت و اقتدار ایران اسلامی و خفت و خواری دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب اسلامی را در برداشت.

نماینده مردم زرند و کوهبنان بیان داشت: در حالی که دو شهرستان زرند و کوهبنان بزرگترین ذخایر زغال‌سنگ را دارند و اکثر مردم این دو شهرستان در اعماق درونی زمین سخت‌ترین کارها را انجام می‌دهند، اما باز هم از کمبودها و محرومیت رنج می‌برند.

وی تصریح کرد: به‌دلیل کاهش نزولات جوی و گرم‌شدن ناگهانی هوا کشاورزی زرند و کوهبنان در آستانه نابودی است و اگر همین روند ادامه داشته باشد کشاورزان این دو منطقه با مشکلات جبران‌ناپذیری مواجه خواهند شد.

 نائب رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان افزود: تنها راه نجات کشاورزی و اقتصاد شهرستان‌های زرند و کوهبنان انتقال آب خلیج‌فارس از خط اول به این منطقه است.

وی یادآور شد: پیگیری جهت انتقال آب به حوزه انتخابیه با جدیت ادامه دارد و دیدارهای حضوری، مکاتبه و تماس تلفنی با وزرای صمت، نیرو و استاندار کرمان صورت گرفته تا این مهم هرچه سریع‌تر محقق شود.

شریعتی‌کوهبنانی بیان داشت: با پیگیری‌های مجدانه وزرای صمت و نیرو موافقت خود را با انتقال آب از خط اول خلیج‌فارس به زرند و کوهبنان اعلام کردند که امیدواریم با عنایت ویژه استاندار دیار کریمان هرچه زودتر شاهد آغاز عملیات انتقال آب به شهرستان‌های شمالی استان کرمان باشیم.

انتهای پیام ۸۰۰۱۲/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول