اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

آغاز واکسیناسیون پرسنل شرکت‌های تجهیزات پزشکی از امروز

رئیس انجمن متخصصان تجهیزات پزشکی از آغاز واکسیناسیون پرسنل شرکت‌های تجهیزات پزشکی از امروز و مصادف با عید غدیر خبر داد.

آغاز واکسیناسیون پرسنل شرکت‌های تجهیزات پزشکی از امروز

احمد مسلمی، رئیس انجمن متخصصان تهیزات پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس با اشاره به واکسیناسیون پرسنل شرکت‌های تجهیزات پزشکی، اظهار داشت:موضوع واکسیناسیون پرسنل شرکت‌های تجهیزات پزشکی که حدود سه چهار ماه قبل توسط انجمن استارت خورد و با پی گیری‌هایی که در این مدت صورت گرفت؛ از جاهای مختلف مانند ستاد ملی،معاونت بهداشت،اداره کل تجهیزات پزشکی و در واقع تمام دستگاه‌های ذیربط،  از امروز (عید غدیر) با مساعت معاونت بهداشت وزارت بهداشت ،معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران و ریاست سازمان اورژانس کشور آغاز می‌شود.

وی ادامه داد:‌ با مساعت به عمل آمده واکسیناسیون در دو پایگاه فعال و جدید سازمان اورژانس شروع شده و در ابتدا با ظرفیت روزانه 400 نفر و در هفته بعد با روزی 600 انجام می‌شود.

رئیس انجمن متخصصان تجهیزات پزشکی بیان داشت:‌ در حال حاضر بر اساس لیستی که انجمن با توجه به توصیه و چارچوبی که وزارت بهداشت تعیین کرده در ابتدا گروه اول پرسنل فنی هستند که با توجه به مراجعه ای که به بیمارستانها برای تعمیر دستگاهها دارند و وارد بخش‌های کرونا می شوند واکسینه  خواهند شد.

مسلمی تصریح کرد:‌ متعاقب آن  از هفته بعد واکسیناسیون  گروه بعدی شامل پرسنل فنی،پرسنل بخش فروش هستند انجام و در نهایت واکسیناسیون همه پرسنل با تامین سهمیه از سوی وزارت بهداشت انجام می‌شود.

وی متذکر شد:‌مسؤولیت هماهنگی،صدورر معرفی نامه‌ها و نظارت بر این روند را وزارت بهداشت به انجمن متخصصان تجهیزات پزشکی سپرده و ان شاء الله امیدواریم ظرف چند هفته آینده واکسیناسیون تمام پرسنل شرکت‌های تهیزات پزشکی و اصناف مرتبط را بتوانیم  انجام دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول