اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اخبار ورزشی | بانوی والیبالیست خراسان‌جنوبی در اردوی تیم ملی

«مهسا کدخدا» در پنجمین اردوی تیم ملی والیبال بانوان ایران جدیدترین تکنیک‌های روز جهان را فرا می‌گیرد.

اخبار ورزشی | بانوی والیبالیست خراسان‌جنوبی در اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، پنجمین دوره انتخابی تیم ملی والیبال بانوان ایران با حضور ۱۶ بازیکن برتر کشور در حال برگزاری است.

در این اردو «مهسا کدخدا» از خراسان‌جنوبی به همراه «نگار کیانی، شبنم علیخانی، حانیه محتشمی‌پورمتنق، نگین شیرتری‌فومنی، مهسا صابری، الهه پورصالح، آیتک سلامت‌قراملکی، تهمینه درگذنی، سودابه باقرپور، مهتاب رحمانی، منا آشفته، فاطمه عنایت، محدثه مشتاق‌خوزانی و منا دریس‌محمودی» زیر نظر «فریبا صادقی» سرمربی با آخرین تکنیک‌ها و تاکتیک‌های روز این رشته آشنا می‌شوند.

به گزارش فارس؛ «مهسا کدخدا» متولد اول‎تیر ۱۳۷۲ در بیرجند و دانشجوی کارشناسی ارشد است که سابقه بازی در تیم‌های بانک سرمایه و پیکان تهران و همچنین نایب قهرمانی در لیگ برتر ایران را دارد.

وی نخستین بازیکن از خراسان‌جنوبی است که از سال ۱۳۸۶ به عضویت تیم‌ ملی در آمده و در سال ۱۳۸۹ به عنوان کاپیتان تیم ملی نوجوانان ایران به رقابت‌های جهانی اعزام شد.

کدخدا به همراه باشگاه پرسپولیس مقام سوم مسابقات قهرمانی والیبال آسیا را کسب کرده و به همراه تیم ملی تورنمنت بین‌المللی Szeles Peter مجارستان به نایب قهرمانی رسید و به‌عنوان بهترین آبشارزن تورنمنت انتخاب شد.

انتهای‌ پیام/۶۹۰۱۴/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول