اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توزیع 20 هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح اطعام علوی خبر داد و گفت: گفت: پیش بینی شده است که 20 هزار پرس غذای گرم و 10 هزار پرس سبد معیشتی با همکاری مردم شریف، مراکز نیکوکاری، خیران و مؤسسات خیریه، بسیج سپاه و آستان قدس رضوی تهیه و بین نیازمندان توزیع شود.

توزیع 20 هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، قباد مبشری،  ضمن تبریک عید غدیر و امامت حضرت علی(ع) گفت: به‌منظور زمینه‌سازی برای مشارکت خیران نیکوکار هم استانی درخصوص اطعام نیازمندان و مددجویان این نهاد، طرح اطعام علوی اطعام علوی در قالب توزیع غذای گرم و سبدهای معیشتی میان خانواده‌های نیازمندان هم‌زمان با عید سعید غدیر خم در استان اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عید غدیر فرصت مناسبی برای همکاری در دستگیری از نیازمندان و پیاده‌سازی تفکر علوی در خصوص یتیمان و نیازمندان است، گفت: پیش بینی شده است که 20 هزار پرس غذای گرم و 10 هزار پرس سبد معیشتی با همکاری مردم شریف، مراکز نیکوکاری، خیران و مؤسسات خیریه، بسیج سپاه و آستان قدس رضوی تهیه و بین نیازمندان توزیع شود.

مبشری گفت: مردم خیر و نیکوکار هم استانی علاوه بر اهداء کمک‌های خود به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری*8877*1*074# ، شماره کارت کمیته امداد استان 6037997599038941 و یا مراجعه به سامانه emded.ir اهداء کنند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت کرد تا با مشارکت در این امر خیر همچون همیشه یاریگر نیازمندان باشند.
انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول