اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تمهید مقدمات واکسیناسیون فرهنگیان و استادان علیه کرونا

استاندار قم از تمهید مقدمات لازم برای آغاز واکسیناسیون فرهنگیان و همچنین استادان حوزه و دانشگاه علیه بیماری کرونا خبر داد.

تمهید مقدمات واکسیناسیون فرهنگیان و استادان علیه کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست که امروز و پس از برگزاری نود و هفتمین نشست ستاد مبارزه با کرونا استان در گفت و گو با خبرنگاران سخن می گفت با تبریک سالروز عید سعید غدیر خم به تداوم موج پنجم بیماری کرونا در کل کشور و در استان توجه داد و بیان داشت: متأسفانه در این موج از بیماری شاهد افزایش ابتلا، بستری و فوتی ها هستیم.

وی با اشاره به ضرورت تشدید نظارت ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی خاطر نشان کرد: همچنان از شهروندان عزیز تقاضا داریم تا اهتمام جدی تری در رعایت پروتکل ها داشته باشند.

استاندار قم درباره پیگیری های به عمل آمده از سوی دانشگاه پزشکی استان برای توسعه واکسیناسیون در قم یادآور شد: نیاز به توسعه مراکز تجمعی واکسیناسیون یکی از اولویت های امروز ماست و از این رو برپایی مراکزی در پردیسان و نیروگاه و همچنین در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای آغاز واکسیناسیون فرهنگیان و استادان حوزه و دانشگاه در دستور قرار دارد.

سرمست همچنین به مصوبه جلسه قبل ستاد استانی مبارزه با کرونا اشاره کرد و یادآور شد: در این مصوبه واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی مورد توجه قرار گرفت که خوشبختانه این امر آغاز شده و ادامه دارد.

وی ابراز امیدواری کرد واکسیناسیون افراد ۵۰ سال و بیشتر بر اساس پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی استان از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار قم با ابراز خرسندی از وجود فضای همدلی و همراهی بین دستگاه های استانی در موضوع مبارزه با کرونا گفت: در نشست امروز ستاد استانی مبارزه با کرونا نیز همه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان و همچنین تشکیلات قضایی و دستگاه های نظارتی بر تداوم هماهنگی برای به صحنه آوردن همه امکانات خود تأکید کردند.

وی با اشاره به این که این همدلی ها با استفاده از هدایت های مراجع عظام تقلید، روحانیت و همچنین خیرین و نیک اندیشان به دست آمده است بر تقویت این همدلی ها و هم افزایی ها تأکید کرد.

سرمست همچنین از دانشگاه علوم پزشکی استان خواست تا نیازمندی های خود را در مسیر مبارزه با کرونا به صورت مشخص اعلام کند تا پیگیری های لازم برای تأمین این نیازها با حمایت و پشتیبانی همه دستگاه ها و نهادهای مختلف استانی صورت گیرد.

استاندار قم در عین حال از دانشگاه علوم پزشکی استان خواست تا پیگیری های جدی تری در کسب سهمیه واکسن استان داشته باشد.

وی اضافه کرد: آمارها بیانگر آن است که جامعه مذهبی قم بیشتر خواهان تزریق واکسن ایرانی است و از این رو باید پیگیری ها برای دریافت واکسن ایرانی بیشتر شود تا بتوانیم پاسخگوی نیاز شهروندان باشیم.

انتهای پیام/78027

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول