اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

مفرد: ایمان، منطق و روحیه جهادی سه عنصر مورد نیاز برای اداره کشور است

مراسم معارفه صادق مفرد به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ با حضور سردار سپهر و جمعی از مسئولان و دانشگاهیان برگزار شد.

مفرد: ایمان، منطق و روحیه  جهادی سه عنصر مورد نیاز برای اداره کشور است

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مراسم معارفه صادق مفرد به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ  با حضور سردار سپهر فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح و جمعی از مسئولان و دانشگاهیان برگزار شد.

* ایمان صادقانه، منطق مستحکم و روحیه  جهادی سه عنصر مورد نیاز برای اداره کشور است

صادق مفرد مسئول جدید بسیج دانشجویی تهران بزرگ در این مراسم از بسیج دانشجویی به عنوان موتور محرک، پیشران و پیشانی تشکیلات بسیج نام برد و با اشاره به نقش جوانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب جوانان باید در تحقق بیانیه گام دوم میاندار باشند با این وجود ما نیز باید در بسیج دانشجویی به دنبال ایجاد صحنه‌های میدانی و عملیاتی باشیم تا جوانان به معنای واقعی بسیج شوند.

وی تصریح کرد: اگر ما بتوانیم همه کسانی که دلسوز انقلاب و کشور هستند از جمله جوانانی که در خوزستان به امر آبرسانی مشغولند و تمام کسانی که در فضای علمی و سیاسی فعالیت می‌کنند را به هم پیوند بدهیم اتفاقات خوبی در جهت پیشرفت کشور رخ خواهد داد.

مفرد اضافه کرد: بسیج دانشجویی تهران بزرگ با توجه به تعداد دانشجویان و تنوع رشته‌ها در سطح دانشگاه‌های این شهر می‌تواند در حوزه بسیج دانشجویی به عنوان خط مقدم و سنگر به ایفای نقش بپردازد.

وی در ادامه از سه عنصر ایمان صادقانه، منطق مستحکم و روحیه پولادین یا جهادی به عنوان سه عنصر مورد نیاز برای اداره کشور نام برد و افزود: اگر ما بتوانیم این سه عنصر را در خود تقویت کنیم می‌توانیم آبرویی برای نظام باشیم.

* تجلیل از مسئول سابق بسیج دانشجویی تهران بزرگ

همچنین در مراسم از حمید بالایی مسئول سابق بسیج دانشجویی تهران بزرگ تقدیر شد.

لازم به ذکر است صادق مفرد از فارغ التحصیلان و فعالین دانشگاه های امیرکبیر و تهران بوده است، و در سال های اخیر مسئولیت های مختلفی را در حوزه بسیج دانشجویی داشته است.

مفرد سوابقی همچون مسئول معاونت جهادی بسیج دانشجویی و مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت های جهادی بسیج سازندگی، عضو قرارگاه دولت جوان انقلابی بسیج دانشجویی، مسئول کمیته خادمین اربعین دانشگاهیان، موسس شتاب دهنده جهت، عضو هئیت مدیره موسکن و عمران اجتماعی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول