اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

‍ بازسازی ۲۰ هزار واحد مسکونی سیل‌زده در همدان

‍ استاندار همدان از بازسازی ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان بعد از وقوع سیل چند سال گذشته خبر داد.

‍ بازسازی ۲۰ هزار واحد مسکونی سیل‌زده در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدسعید شاهرخی ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان اظهار کرد: در جریان سیلی که در سال‌های اخیر رخ داد، توانستیم ۲۰ هزار واحد مسکونی را نوسازی و یا بازسازی کنیم.

وی گفت: در این هشت سال اقدامات بی‌بدیل و ماندگاری در زمینه راه‌آهن، ساخت سد، حوزه کشاورزی و دیگر حوزه‌ها انجام شده و برنامه‌های دیگری نیز ریل‌گذاری شده که دولت بعدی آن‌ها را پیگیری خواهد کرد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه تحول بنیادین و قابل توجهی در این چند سال در دانشگاه‌های استان انجام شده که قابل توجه هستند گفت: بسیج سازندگی در عرصه خدمت‌ رسانی به مدیران در جهت خدمت به مردم و توفیقات خوب داشته که قابل تقدیر است.

وی اظهار کرد: ۱۵ میلیون متر مکعب فاضلاب شهری جمع‌آوری شده تا در راستای استفاده بهینه در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

شاهرخی تأکید کرد: مجمع نمایندگان استان در مجلس نیز با تلاش در جذب اعتبارات ملی برای استان، موجبات توفیقات قابل توجهی برای استان شده‌اند که قابل تقدیر و تشکر است.

وی گفت: در مدت هشت سال اخیر توفیقاتی فراهم شد تا ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبارات ملی، جذب و در راستای توسعه و ارتقای استان تزریق شود.

استاندار همدان با بیان اینکه بیش از صد درصد اعتبارات هزینه‌ای استان پرداخت شده که باعث رضایت‌مندی کارکنان دولت شده است اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موفقیت‌های چشمگیر در استان همدان انجام داده که قابل ستایش است به طوری که سرانه بهسازی استان بالای میانگین کشوری است.

وی با اشاره به اینکه ۹۵ درصد جمعیت استان، از توفیقات بهسازی در استان برخوردار هستند اظهار کرد: میزان بهسازی روستایی در استان ۸۶ درصد بوده، این در حالی است که میانگین کشوری ۵۵ درصد است.

شاهرخی با بیان اینکه بیش از ۴۳ هزار نفر فقط در حوزه صنایع دستی در استان همدان مشغول به کار هستند تأکید کرد: بیش از ۲۰ هزار نفر خیاط در شهرستان ملایر مشغول به کارند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول