اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۱۵۶ کودک یتیم و بدسرپرست در سمنان نیازمند حمایت هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: ۱۵۶ کودک یتیم و بدسرپرست در شهرستان سمنان وجود دارد که نیازمند توجه و حمایت هستند.

۱۵۶ کودک یتیم و بدسرپرست در سمنان نیازمند حمایت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محسن مسعودیان‌راد ظهر امروز در جشن بزرگ عید غدیر و گرامیداشت دهه امامت و ولایت استانداری سمنان اظهار کرد: غدیر یک واقعه تاریخی و برکه راکد متعلق به گذشته نیست؛ بلکه یک خورشید درخشان و چشمه جوشان است که در طول تاریخ تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در شهرستان سمنان، ۱۵۶ کودک یتیم و بدسرپرست وجود دارد که نیازمند توجه و حمایت هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بیان کرد: حضرت علی(ع) به مجاهدت‌ها و ایثارگری و فداکاری‌های سخاوتمندانه شناخته می‌شود.

مسعودیان‌راد اظهار کرد: ایشان ابوالایتام و پدر یتیمان معرفی شده است و صفت یتیم‌نوازی در وجود پر برکت ایشان موج می‌زند و الگو و اسوه ما هستند.

وی بیان کرد: در استان سمنان با همت استاندار و مجموعه استانداری، اجرای طرح «پویش ایران مهربان» رتبه اول کشور دست یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان عنوان کرد: سرانه پرداختی به یتیم و حامی با مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی در استان سمنان، هر ماه با اختلاف بسیار زیاد با رتبه دوم، در جایگاه نخست کشور قرار گرفت.

مسعودیان‌راداظهار کرد: در شاخص‌های کیفی این ‌حمایت‌ها از یتیمان و بدسرپرستان استان توسط حامیان، استان سمنان رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول