اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کشف ۵۲۵ کیلو مواد مخدر طی ۲ عملیات پلیسی در خراسان‌جنوبی

جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف ۵۲۵ کیلو و ۶۹۰ گرم مواد مخدر طی ۲ عملیات پلیسی در اسان خبر داد و گفت: در این رابطه ۷ نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

کشف ۵۲۵ کیلو مواد مخدر طی ۲ عملیات پلیسی در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن شجاعی‌نسب صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی «سهل‌آباد» نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۲ کامیون باری که با هم در حرکت بودند مظنون شده و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی تکمیلی از ۲ کامیون، ۳۰۳ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک و ۱۳۲ کیلو و ۲۵۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود، کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه مأموران در این عملیات مجموعاً ۴۳۶ کیلو و ۱۰۰ گرم انواع مواد افیونی کشف کردند، تصریح کرد: مأموران در این خصوص ۲ خودروی سنگین توقیف و ۳ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

شجاعی‌نسب ادامه داد: همچنین مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک سواری سانتافه مظنون شدند و با علایم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند.

وی بیان داشت: مأموران در بازرسی از سواری سانتافه، ۸۹ کیلو و ۵۹۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و ۴ قاچاقچی مواد مخدر  را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند

شجاعی‌نسب بر مبارزه جدی و بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ تأکید و خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد و یا خودروهای مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول