اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

فارس من| مجمع فوق‌العاده هیئت ورزشی نابینایان لرستان برگزار و به دست افراد نابینا سپرده شود

جمعی از ورزشکاران‌، مربیان و داوران نابینا و کم‌بینا استان لرستان با تشکیل کمپینی در فارس من خواستار واگذاری مسؤولیت اداره ورزش نابینایان لرستان به خودشان شدند.

فارس من| مجمع فوق‌العاده هیئت ورزشی نابینایان لرستان برگزار و به دست افراد نابینا سپرده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جمعی از ورزشکاران‌، مربیان و داوران نابینا و کم‌بینا استان لرستان با تشکیل کمپینی در فارس من خواستار واگذاری مسؤولیت اداره ورزش نابینایان لرستان به خودشان شدند.

متن این نامه که به امضای اعضا نیز رسیده است، یه شرح زیر است:

ریاست محترم فدراسیون نابینایان و کم بینایان جمهوری اسلامی ایران

باسلام

احتراماً، بدین وسیله امضاء‌کنندگان برگه ذیل ورزشکاران‌، مربیان و داوران نابینا و کم‌بینا استان لرستان با توجه به عدم کارایی و عملکرد مناسب هیأت وزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان لرستان که بخشی از آن در ذیل ذکر شده است خواهشمندیم دستور فرمایید بررسی و اقدامات لازم صورت گیرد.

عدم داشتن برنامه اجرایی برای اداره هیأت

عدم اطلاع‌رسانی در برنامه‌های مختلف جهت شرکت ورزشکاران، مربیان و داوران در برنامه‌های مختلف

قطع ارتباط با تمامی مجموعه هیأت و گذاشتن فردی رابط جهت انتقال خواسته‌‌های نابینایان و کم بینایان

سوء‌استفاده‌های سریع از نام و اعتبار افراد نابینا و کم بینا جهت ارتقاء فعالیت‌های شخصی مانند ضبط برنامه‌ها مستند خارج از حیطه فعالیتی هیأت ورزشی

ایجاد بی‌انگیزگی و حس ناامیدی در بین کلیه نابینایان و کم بینایان در شرایط بیماری کرونا

امضاء‌کنندگان این کمپین طبق ماده 6 آیین‌نامه هیأت‌های ورزش مصوب هیأت محترم وزیران مورخه 971381 تقاضا دارند در اولین فرصت نسبت به برگزاری مجمع فوق‌العاده هیأت ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان لرستان اقدام و در خصوص قرار دادن مسئولیت اداره ورزش این عزیزان به افراد نابینا و کم بینا اقدام لازم صورت گیرد.

 

مجمع فوق‌العاده هیئت ورزشی نابینایان برگزار و دست افراد نابینا سپرده شود

در همین راستا اسماعیل مریدی زاده مدیرعامل نمایندگی انجمن نابینایان ایران در استان لرستان به فارس گفت: هیئت ورزشی نابینایان حدود چهار سال است انتخاباتش برگزار شده و دست افرادی افتاده که کاری برای این قشر تاکنون انجام نداده‌اند.

وی افزود: انجام کار خیر وظیفه انجمن نابینایان و خیرین است و فعالیت هیئت ورزشی بحثی جدا است و فعالیت‌های مشخصی دارد که باید انجام دهند در حالی که خارج از وظیفه خود عمل می‌کنند.

این حامی ورزشکاران نابینا بیان کرد: خواسته ما این است که درخواست مجمع فوق‌العاده توسط رییس مجمع برگزار و این هیئت به دست افراد نابینا سپرده شود.

وی عنوان کرد: مستندات ما برای تایید این موضوع ورزشکاران ما است، امیر رحمتی قهرمان بین المللی و مسابقات آسیایی است که مسوول هیئت کلید محل تمرینش را از وی گرفت.

 ورزشکاران نابینا انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت خود ندارند

مریدی با بیان اینکه ورزشکاران نابینای ما انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت خود ندارند، گفت: هییت ورزشی نابینایان فعالیتی برای نابینایان نداشته اند و می‌گویند بعد از کرونا مراجعه کنند در حالی که ممکن است این بیماری به زودی از بین نرود پس این هیئت چهار ساله چه فعالیتی می‌خواهد انجام دهد. 

وی بیان کرد: مسابقات زیادی در سطح استان قبلا انجام می‌دادیم به گونه‌ای که در سال ۹۶ حدود ۵ ملی پوش جودو و سه ملی پوش دو و میدانی داشتیم اما اکنون فقط آقای علیپور است ‌که برای مسابقات جوانان تیم ملی انتخاب شده است، در حالی که قبلا در سامانه مبین ۱۰۰ نفر  ورزشکارقهرمانی داشتیم و حدود ۱۵۰ نفر ورزشکار همگانی داشتیم در حالی که اکنون فقط یک ورزشکار داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول