اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

رزمایش همدلی مؤمنانه ناجا در کرمان| توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در آستانه عید امامت و ولایت بیش از سه‌هزار بسته کمک معیشتی به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون تومان در بین افراد نیازمند و کسانی که به‌واسطه کرونا دچار مشکل شده‌اند، توزیع خواهد شد.

رزمایش همدلی مؤمنانه ناجا در کرمان| توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری صبح امروز در حاشیه هفتمین مرحله رزمایش  مواسات و همدلی ویژه عید غدیرخم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رزمایش امروز همزمان با ستاد استان در پنج شهرستان رفسنجان، راور، شهر بابک، منوجان و ارزوئیه در حال برگزاری است.

فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: در آستانه عید امامت و ولایت بیش از سه هزار بسته کمک معیشتی به ارزش ریالی یک میلیارد و دویست میلیون تومان در بین افراد نیازمند و کسانی که به‌واسطه کرونا دچار مشکل شده‌اند، توزیع خواهد شد.

ناظری بیان داشت: نیروی انتظامی استان کرمان یکی از انتظامی‌های پیش‌رو کشور در زمینه کمک‌های مومنانه است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۳ هزار بسته کمک معیشتی و در برخی از مقاطع هم تعدادی جهیزیه با مشارکت همکاران نیروی انتظامی و خیران تهیه و به زوج‌های جوان تقدیم شده است که ارزش ریالی بسته‌های معیشتی و جهیزیه بیش از  ۶ میلیارد تومان است.

 در ادامه حجت‌الاسلام علی اعلائی معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار داشت: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری در زمینه  برگزاری رزمایش کمک مومنانه و معیشتی این رزمایش در ناجا هم به کمک پرسنل و خیران در سراسر کشور برگزار شده است.

وی عنوان کرد: ما در همه استان‌ها بیش از  ده‌ها هزار بسته کمک معیشتی تهیه و تقدیم به افرادی که از قبل شناسایی شده‌اند کرده‌ایم و این کار استمرار دارد.

معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بیان کرد: نیروی انتظامی علی‌رغم اینکه وظیفه تامین امنیت را بر عهده دارد، در حوزه خدمات‌رسانی و کمک‌های مومنانه نقش بسزایی ایفا کرده و در این زمینه در حال فعالیت است.

وی گفت: ناجا در زمینه کمک‌های مومنانه عاشقانه ورود پیدا کرده و به‌عنوان یک تکلیف شرعی و اخلاقی دینی پای کار آمده است.

اعلائی ابراز داشت: سازمان عقیدتی سیاسی در راستای فرهنگ‌سازی این فریضه ارزشمند گام‌های بلندی با توجه به ظرفیت‌هایی که داشته، برداشته است و این نوع کارها برای نیروی انتظامی خیر و بر کت معنوی دارد و باید ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ب/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول