اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

770 میلیارد تومان استرداد مالیاتی به واحدهای تولیدی در هرمزگان انجام شده است

مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان گفت: در سال گذشته بالغ بر 770 میلیارد تومان استرداد ارزش افزوده به واحدهای تولیدی درهرمزگان صورت گرفته است.

770 میلیارد تومان استرداد مالیاتی به واحدهای تولیدی در هرمزگان انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شاکر رضا مریدی صبح امروز در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین بخش‌های قانون مالیات، استرداد  درصد مالیات ارزش افزوده به تولیدکنندگان صادراتی است.

وی افزود: این قانون در راستای حمایت از تولید و پیرو تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از تولید داخلی و با رویکرد حمایت از صادرات صورت گرفته است که کمک بزرگی به واحدهای صنعتی و تولیدی بشمار می‌رود.

به گفته مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان، در سال 99 بالغ بر 770 میلیارد تومان استرداد مالیاتی در استان داشته‌ایم که شامل بسیاری از واحدهای تولیدی در استان از جمله واحدهای صادراتی آلومنیوم، فولاد، قیر و ... بوده است.

مریدی همچنین خاطرنشان کرد: در سه ماهه ابتدایی امسال نیز 200 میلیارد تومان استرداد مالیاتی به واحدهای تولیدی صادراتی استان داشته‌ایم که رقم قابل توجهی در کشور بشمار می‌رود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول