اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

هلاکت شرور و قاتل فراری در عنبرآباد

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد از هلاکت یک شرور مسلح و دستگیری 2 قاچاقچی در درگیری رخ داده بین دو گروه قاچاقچی با ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.

هلاکت شرور و قاتل فراری در عنبرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، رضا فیروزبخت اظهار داشت: یک تیم از ماموران پلیس شهرستان که جهت برقراری امنیت در کمربندی جیرفت-کهنوج مستقر بودند با مشاهده وقوع درگیری مسلحانه بین یک دستگاه خودروی پژو 405 با یک خودروی تیبا که به صورت خلاف جهت در حال تردد بودند وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد افزود: راننده و سرنشین خودرو پژو 405 به محض مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی به طرف ماموران می‌کنند که متقابلا ماموران نیز به جهت جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه و پیشگیری از تیرخوردگی شهروندان اقدام به تیراندازی به سمت این خودرو کرده و این خودرو از محل فرار می‌کند.

وی بیان داشت: در ادامه نیز ماموران با اجرای طرح مهار، خودروی تیبا را نیز توقیف و ضمن دستگیری راننده و سرنشین آن در بازرسی از این خودرو 14 کیلوگرم تریاک کشف کردند که در ادامه مشخص شد یکی از سرنشینان خودروی پژو طی درگیری اول با ماموران کشته شده است.

فیروزبخت تصریح کرد: در بررسی هویت این فرد مشخص شد وی علاوه بر ارتباط با قاچاقچیان مواد مخدر قاتل فراری نیز بوده و در سال 1394 دو نفر از شهروندان جیرفت را به قتل رسانده و تاکنون متواری بوده است که پیجوئی‌های پلیسی برای شناسایی و دستگیری راننده و دیگر سرنشینان خودرو پژو 405 ادامه دارد.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول