اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اثرگذاری فعالیت های فرهنگی نیازمند چاشنی هنر است

رئیس ستاد ملی کنگره شهدای قم برای اثرگذار بودن برنامه های فرهنگی باید از زبان هنر به عنوان بهترین ابزار بهره برد، عنوان کرد: دشمن برای ترویج فساد از زبان هنر بهره می برد و ما برای فرهنگ سازی در جامعه باید از ظرفیت های هنر بهره ببریم.

اثرگذاری فعالیت های فرهنگی نیازمند چاشنی هنر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد حاجی زاده در آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی فیلم نامه نویسی «شهادت قلم» با بیان اینکه کار برای شهدا تصادفی نیست، اظهار کرد: این دعوتی است که از سوی شهدا انجام می شود و هرکسی نمیتواند در این عرصه ورود کند.

وی با بیان اینکه در زمان کنونی شرایط دشواری را در کشور پشت سر می‌گذاریم، تصریح کرد: بهره بردن از زبان هنر برای پیشبرد اهداف فرهنگی در جامعه از مواردی است که هرچقدر ما از آن غفلت کرده ایم دشمن از آن بهره برده است.

رئیس ستاد ملی کنگره شهدای قم با اشاره به برخی تصاویر که از جلسات غیر رسمی دیدارهای رهبرمعظم انقلاب منتشر می شود، گفت: دیدار با هنرمندان و سینما گران در برنامه های رهبر معظم انقلاب قرار دارد و با تعامل با ایشان نسبت به تولید آثار سینمایی و تلویزیونی پرمحتوا تاکید دارند که این مهم باید در دستور کار همه مسئولان باشد تا بتوانیم از ظرفیت هنر برای فرهنگسازی در جامعه استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه برای اثرگذار بودن برنامه های فرهنگی باید از زبان هنر به عنوان بهترین ابزار بهره برد، عنوان کرد: دشمن برای ترویج فساد از زبان هنر بهره می برد و ما برای فرهنگ سازی در جامعه باید از ظرفیت های هنر بهره ببریم.
انتهای پیام/78005

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول