اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برگزاری جشنواره ملی فیلم نامه نویسی «شهادت قلم» به میزبانی قم

دبیرجشنواره ملی فیلم نامه نویسی«شهادت قلم» گفت: این جشنواره با موضوع مقاومت در سه بخش برگزار می شود که علاقمندان می توانند آثار خود را از تاریخ ۲۵ تیر تا ۳۰ آبان با نام نویسی در سایت به دبیرخانه ارسال کنند.


برگزاری جشنواره ملی فیلم نامه نویسی «شهادت قلم» به میزبانی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رضا ابوذر در آیین رونمایی از پوستر و پایگاه اطلاع رسانی جشنواره ملی فیلم نامه نویسی «شهادت قلم»که در خانه موزه شهیدان زین الدین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای عملیات مرصاد و ابراز خرسندی از میزبانی قم از جشنواره ملی فیلم نامه نویسی «شهادت قلم»، اظهار کرد: این جشنواره را می توانیم یکی از بهترین رویدادهای جامعه هنری بنامیم زیرا که فیلم نامه اساس و بنیان یک فیلم است.

وی با تاکید براینکه یکی از بزرگترین ضعف فیلم ها نبود فیلم نامه اصولی و قوی است، تصریح کرد: باید بسترهای تولید فیلم‌نامه های مناسب و ارزشمند برای جوانان فراهم شود تا شاهد تولید فیلم های خوب و با ساختاری قوی در جامعه باشیم.

دبیرجشنواره ملی فیلم نامه نویسی «شهادت قلم» با اشاره به اینکه تولید فیلم نامه فیلم کوتاه با موضوع مقاومت از اهداف برگزاری این جشنواره است که در سه بخش برگزار می شود، تصریح کرد: بخش نخست به دفاع مقدس در عرصه‌های هشت سال دفاع مقدس، مدافعان سلامت، مدافعان حرم، بخش دوم آثار اقتباسی از 40 کتاب معرفی شده از سوی دبیرخانه جشنواره و بخش سوم به سردار شهید زین الدین اختصاص دارد.
وی اضافه کرد: علاقمندان می توانند با مطالعه 40 کتاب معرفی شده از سوی دبیرخانه به نوشتن فیلمنامه با موضوعات واقعی از مقاومت و دفاع مقدس اهتمام داشته باشند.

ابوذر با تاکید براینکه داوران مجرب به بررسی آثار ارسالی به دبیرخانه می پردازند، گفت: همزمان با ایام میلاد مبارک امام زمان (عج) مقارن با اسفندماه سال 1400 اختتامیه این جشنواره برگزار شده و از منتخبین تجلیل می شود.

دبیر جشنواره ملی فیلم نامه نویسی «شهادت قلم» با اشاره به گاه‌شمار این جشنواره خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را از تاریخ ۲۵ تیر تا ۳۰ آبان با نام نویسی در سایت جشنواره به آدرس www.shahadateghalam.ir بارگذاری کنند.
انتهای پیام/78005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول