اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

در اجرای کمک‌های مومنانه سپاه کنار مردم است/ فارس، خط‌شکن در عرصه مشارکت‌های مردمی

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه گفت: در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای کمک‌های مومنانه، سپاه در کنار مردم ایستاده است.

در اجرای کمک‌های مومنانه سپاه کنار مردم است/ فارس، خط‌شکن در عرصه مشارکت‌های مردمی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار سیدضیاءالدین حزنی ظهر امروز در پنجمین رزمایش کمک‌های مومنانه ناحیه مقاومت ثارالله (ع) اظهار کرد: استان فارس در اجرای کمک‌های مومنانه همواره خط شکن بوده و در میان دیگر استان‌ها، جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه کار‌های بزرگ را مردان بزرگ انجام می‌دهد، افزود: با ورود مردان بزرگ، کار‌هایی همانند عملیات مرصاد در سال 67 و دیگر عملیات‌ها اجرا شد و در این راستا باید گفت که هرکس بخواهد به مردم کمک کند منع قانونی و شرعی نخواهد داشت.

 دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه خاطرنشان کرد: مشارکت خیران و دیگر اقشار جامعه در فعالیت‌های خیرخواهانه 90 درصد است و تنها 10 درصد دیگر را کمک نهاد‌ها تشکیل می‌دهد.

سردار حزنی بیان کرد: مردمداری، مردم یاری و دوستی باید سرلوحه فعالیت‌ها قرار گیرد تا بتوان به اهداف انسانی، اسلامی و انقلابی دست‌ یابیم.

 ارائه 18 خدمت به نیازمندان فارس

فرمانده سپاه ثارالله شیراز نیز در ادامه این آیین گفت: سپاه ناحیه ثارالله حمایت و راه‌اندازی 17کارگاه تولیدی، توزیع 615 تبلت و بسته لوازم التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند، آزادی 33 نفر زندانی جرائم غیرعمد و توزیع 69 سری جهیزیه میان زوجین از خدماتی است که به نیازمندان ارائه شده است.

 محمد بهادر علی پور بیان داشت: توزیع رایگان ماسک، خدمت به بیماران کرونایی، تأمین مایحتاج نیازمندان، نوسازی و بهسازی خانه‌های محرومان از دیگر خدمات جهادی سپاه ثارالله است.

توزیع هزار پرس غذای گرم، 300 مورد نذر حیاء از اقدامات این ناحیه در دهه کرامت بوده است همچنین توزیع 20 سیمان، بازسازی 19 مسکن، 7 مورد اهدای مسکن و ارائه 250 تن ماسه به زلزله‌زدگان سی‌سخت از دیگر فعالیت‌های سپاه ناحیه ثارالله است که توسط فرمانده این ناحیه به آن اشاره شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول