اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

معافیت مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی از پرداخت هزینه ثبت‌نام آزمون‌های کارشناسی رسمی دادگستری

رئیس اداره روابط عمومی و اطلا‌ رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی از پرداخت هزینه آزمون‌های کارشناسی رسمی دادگستری و پروانه کارآموزی وکالت کانون وکلای دادگستری معاف شدند.

معافیت مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی از پرداخت هزینه ثبت‌نام آزمون‌های کارشناسی رسمی دادگستری

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی‌حسن مظاهری اظهار کرد: با هماهنگی و توافق به عمل آمده با مرکز وکلاء کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، ثبت نام مددجویان این نهاد در آزمون های اخذ پروانه رسمی دادگستری و همچنین پروانه کارآموزی وکالت کانون وکلای دادگستری به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه انجام می‌شود. 

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مددجویان متقاضی بهره‌مندی از این امکان می‌توانند با ثبت اطلاعات خود در سایت WWW.230555.ir (بخش اطلاعیه ها) از پرداخت هزینه آزمون ها معاف شوند. 

مظاهری افزود: افراد متقاضی م‌ توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان و مواد آزمون ها به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند. 

وی خاطرنشان کرد: پس از ثبت نام مدجویان متقاضی شرکت در آزمون های آزمون های کارشناسی رسمی دادگستری و پروانه کارآموزی وکالت کانون وکلای دادگستری تسهیلاتی از جمله برگزاری دوره های ارتقاء آمادگی و ... برای این افراد در نظر گرفته می شود. 
شایسته ذکر است؛ آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری قوه قضائیه امسال نهم مرداد ماه است.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول