اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ویژه برنامه‌های جمعیت امام حسن(ع) در عید غدیر/ از توزیع نان رایگان تا برپایی موکب در شهرکرد

دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) شهرکرد گفت: توزیع 6 هزار قرص نان رایگان، پخت و توزیع سه الی چهار هزار پرس غذا توسط گروه‌های جهادی، برگزاری دو جشن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مهدیه و چالشتر و دو جشن در شهرکرد و برپایی موکب در مرکز شهر از جمله برنامه‌های اجرایی به مناسبت عید غدیر است.

ویژه برنامه‌های جمعیت امام حسن(ع) در عید غدیر/ از توزیع نان رایگان تا برپایی موکب در شهرکرد

یحیی خواجه‌علی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: فعالیت‌های جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) در حاشیه شهر است که برنامه‌هایی نظیر توزیع نان رایگان، برگزاری جشن و طبخ غذا به مناسبت عید غدیر را در دستور کار دارد.

دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) شهرکرد با بیان اینکه این مجموعه دارای 10 گروه است، افزود: مجموع افراد در این جمعیت حدود 250 نفر از دانشجویان می‌باشند که 8 گروه به مناسبت عید غدیر مشغول فعالیت هستند این فعالیت‌ها از روز چهارشنبه تا عصر پنج‌شنبه در حواشی و مرکز شهرکرد اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: توزیع 6 هزار قرص نان رایگان از چهار الی پنج نانوایی در روز عید، پخت و توزیع سه الی چهار هزار پرس غذا توسط چهار الی پنج گروه جهادی، برگزاری دو جشن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مهدیه و چالشتر و دو جشن در شهرکرد و برپایی موکب در مرکز شهر از جمله برنامه‌های اجرایی به مناسبت عید غدیر است.

خواجه‌علی اظهار کرد: این جمعیت دو سالی است که در استان تشکیل شده و جامعه هدف آن در محله‌های حاشیه شهر و آسیب‌پذیر می‌باشد که در مباحث بزهکاری، طلاق و اعتیاد وارد شده و آزادی زندانیان، اشتغال برای زنان سرپرست خانوار، شناسایی محله‌های آسیب‌پذیر، برگزاری مراسمات مذهبی و طبخ غذا نمونه کارهای جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) در سطح استان می‌باشد.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول