اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

کاراته‌کاهای قم به تیم ملی دعوت شدند

کاراته‌کاهای استان قم برای کسب آمادگی حضور در مسابقات 2021 قهرمانی بزرگسالان جهان از سوی کادر فنی به اردوی جدید تیم ملی دعوت شدند.

کاراته‌کاهای قم به تیم ملی دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کاراته قم که از رقابت‌های جهانی مدال‌های متنوع و خوشرنگی در گذشته کسب کرده، در فاصله حدود چهار ماه تا شروع دوره جدید این مسابقات دو نماینده در اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران دارد و امیدوار است همچون ادوار گذشته مدالی دیگر از این رویداد بزرگ کسب کند.

استارت مرحله جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته مردان ایران از امروز با حضور نفرات برتر پیکارهای انتخابی زده می‌شود، در حالی که ۱۲ نفر برتر انتخابی درون اردویی همراه با سجاد گنج‌زاده کاراته‌کای المپیکی کشورمان در این اردو حضور دارند و دو نفر آنها نماینده استان قم هستند.

در واقع این آخرین مرحله اردوی تیم ملی برای اعزام به المپیک توکیو و نخستین مرحله اردو با حضور ۱۲ نفر برتر مسابقات انتخابی برای پیکارهای جهانی 2021 است که در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود، در این اردو ابتدا از ملی‌پوشان تست کرونا گرفته می‌شود و سپس تمرینات استارت زده خواهد شد.

امیر مهدی‌زاده ستاره کاراته استان قم که در کارنامه افتخارات خود سه مدال طلا و برنز جهان را به ثبت رسانده و البته دو نشان طلا و نقره بازی‌های آسیایی این رشته، سه طلا و برنز پیکارهای قهرمانی آسیا، طلای دانشجویان جهان و نقره جام جهانی کاراته را کسب کرده، یکی از نماینده‌های قم در این اردو محسوب می‌شود.

همچنین مرتضی نعمتی کاراته‌کای وزن منهای 67 کیلوگرم که هفته گذشته در پیکارهای انتخابی درون اردویی تیم ملی توانست با شکست تمامی حریفان رتبه نخست این وزن را کسب کند، دومین نماینده کاراته استان قم در اردوی آماده‌سازی تیم اعزامی ایران به پیکارهای قهرمانی بزرگسالان جهان است، در حالی که این مرحله از اردوی تیم ملی تا ۱۲ مرداد ادامه می‌یابد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول