اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

توزیع بیش از ۴ هزار بسته کمک معیشتی توسط بسیج سازندگی بوشهر

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر از توزیع ۴ هزار و ۱۸۵ بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های محروم به مناسبت دهه ولایت خبر داد.

توزیع بیش از ۴ هزار بسته کمک معیشتی توسط بسیج سازندگی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ ذوالفقار عباسی‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توزیع بسته‌های معیشتی، لوازم‌التحریر، جهیزیه، مواد ضدعفونی و بهداشتی و غذای گرم میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا از جمله فعالیت‌های بسیج سازندگی استان بوشهر است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر افزود: در ۴ ماه گذشته بیش از ۴۷ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و یک‌هزار ۵۷۳ بسته لوازم‌التحریر میان نیازمندان استان بوشهر از سوی بسیج سازندگی توزیع شده است.

وی ادامه داد: ارزش بسته‌هایی که در ۴ ماه نخست سال توزیع شد ۳۰ میلیارد و ۷۱۵ میلیون تومان است که بین خانواده‌های نیازمند، آسیب‌دیده از کرونا، افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و کسانیکه شغل خود را از دست داده‌اند توزیع شده است.

این مقام مسؤول اظهار کرد: در رزمایش کمک‌های مؤمنانه ویژه دهه ولایت توزیع ۴ هزار و ۱۸۵ بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های محروم و نیازمند استان بوشهر آغاز شده است.

رئیس بسیج سازندگی استان بوشهر هدف اجرا این رزمایش در طول دهه امامت و ولایت را خدمت‌رسانی به محرومان، مستضعفین، نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا دانست.

عباسی‌فر توضیح داد: این رزمایش با همکاری بسیج پایگاه‌های مقاومت در شهرها و روستاهای استان بوشهر بر اساس پروتکل‌های بهداشتی به صورت گسترده اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول