اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مشکلات پروژ‌ه‌های عمرانی کاشان‌ رفع می‌شود

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه‌ای با وزیر راه، دستورات لازم جهت رفع مشکلات پروژ‌های کاشان‌ داده شد.

مشکلات پروژ‌ه‌های عمرانی کاشان‌ رفع می‌شود

سید جواد ساداتی‌نژاد در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار فارس در کاشان، با بیان اینکه در خصوص پروژه‌های کاشان و آران‌ و بیدگل جلسه‌ای با وزیر راه‌ برگزار کردیم، اظهار کرد: وزیر راه با تماس‌هایی که با اداره کل اصفهان داشت تذکرات لازم را جهت پیشرفت سریع پروژه‌ها در کاشان را دادند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه، جاده مشهد اردهال به قم در مرحله تعیین پیمانکار است، گفت: بحث‌ زیرگذر مشهد اردهال باکس‌های آن نصب‌شده اما مشکل جابجایی لوله آب و گاز دارد که دستور داده شد تا با سرعت این اتفاق رقم بخورد.

وی افزود: میدان ورودی نیاسر طراحی‌های آن انجام‌گرفته است که‌ در مرحله تصویب، نقایص و نظراتی پیش آمد که دستور داند تسریع شود.

ساداتی‌نژاد با اشاره به اینکه، در خصوص باند دوم‌ و‌ روکش باند جاری مسیر کاشان به برزک دستورات لازم را دادند، تصریح کرد: در خصوص احداث ‌پل‌های کنارگذر کاشان و‌ آران و بیدگل، بحث مربوط به تحویل فرودگاه کاشان به شرکت فرودگاه‌های کشور و همچنین بحث جاده آزادراه تهران به ورامین و آران و بیدگل دستورات لازم و رفع مشکلات این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول