اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

کلاهبرداری میلیاردی توسط کارمند متخلف در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری یک کارمند متخلف که 2 میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

کلاهبرداری میلیاردی توسط کارمند متخلف در یزد

به گزارش خبرنگار فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با بیان این‌که دفاع از حق و حقوق مردم از جمله مهمترین دغدغه نیروی انتظامی و دستگاه‌های اطلاعاتی است، اظهار کرد: مبارزه همه جانبه با مخلان نظم و امنیت عمومی در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی جامعه در اولویت اجرایی پلیس است.

وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر تخلفات یکی از کارمندان دستگاه های خدماتی در یزد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه گفت: با بررسی‌های پلیسی و اقدامات فنی اطلاعاتی مشخص شد متهم از وجوه واریزی ۵۲ نفر از شهروندان به حساب این دستگاه خدماتی سوء استفاده کرده و از این راه مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را کلاهبرداری کرده است.

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی، متهم را دستگیر و او در اداره پلیس به کلاهبرداری و سوء استفاده از وجوه واریزی شهروندان به حساب این اداره اعتراف کرد.

وی در پایان با بیان این‌که شرایط سخت اقتصادی به هیچ وجه دلیلی برای تعرض به حق و حقوق مردم نیست و با مجرمان در این حوزه طبق قانون به شدت برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شد.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول