اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

زنجان قرمز شد، موزه‌های دوباره تعطیل!

معاون اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: موزه‌های سه شهرستان ابهر، خدابنده و زنجان تعطیل شدند.

زنجان قرمز شد، موزه‌های دوباره تعطیل!

محمدرضا محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طبق مصوبه دوم مرداد ماه ستاد مقابله با کرونای استان، موزه‌های شهرهای قرمز مانند موزه رختشویخانه و مردان نمکی در شهر زنجان، موزه پیر احمد زهرنوش در شهر ابهر و غارکتله خور در شهر قیدار تعطیل شد.

معاون اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان تصریح کرد: با شیوع کرونا موزه‌های استان زنجان به‌صورت مجازی و در اینستاگرام آثار خود را برای علاقه‌مندان به نمایش می‌گذارند.

وی ادامه داد: شهرستان‌های زنجان، ابهر و خدابنده به لحاظ وضعیت کرونا جزو مراکز قرمز هستند و مردم باید فاصله‌گذاری اجتماعی را به جد رعایت کنند تا میزان ابتلا به ویروس کرونا به حداقل برسد.

محمدپور با تأکید بر لزوم جلوگیری از عادی‌سازی بیماری کرونا در جامعه، خاطرنشان کرد: رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی باید به‌عنوان یک اصل مهم و اساسی مورد توجه قرار گیرد و همه باید رعایت موارد بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول