اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اهدای نخستین سری تجهیزات درمانی به بیمارستان رحیمیان از محل موقوفات شهرستان البرز

همزمان با آغاز دههٔ ولایت نخستین سری اقلام خریداری شده جهت تجهیز بیمارستان رحیمیان الوند از محل موقوفات مرحوم حاج محمدحسین خزانه(ره) در شهرستان البرز به ارزشی بالغ بر ۲ میلیارد ریال شامل ۲۷ قلم کالا تهیه و تحویل این بیمارستان شد.

اهدای نخستین سری تجهیزات درمانی به بیمارستان رحیمیان از محل موقوفات شهرستان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در راستای استفاده از ظرفیت موقوفات با توجه به نیات واقفین خیراندیش در راستای حل مشکلات جامعه، جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی-مدیرکل اوقاف و امور خیریهٔ استان قزوین، خوانساری-ریاست بیمارستان دولتی رحیمیان شهر الوند، حجت‌الاسلام میثم عباسپور-ریاست اوقاف و امور خیریهٔ شهرستان البرز و علی حاج‌محمدی-وکیل متولی موقوفات مرحوم حاج محمدحسین خزانه(ره) برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریهٔ استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: همزمان با دههٔ ولایت موقوفهٔ مرحوم خزانه(ره) نخستین سری اقلام پزشکی موردنیاز بیمارستان رحیمیان شهر الوند را با هماهنگی ریاست بیمارستان به ارزشی بالغ بر ۲ میلیارد ریال تهیه و تحویل بیمارستان داد که بتواند در مسیر درمان و کمک به حوزهٔ درمان شهر الوند در کنار خدماتی که به‌صورت مستقیم در مرکز همو دیالیز وقفی مرحوم خزانه (ره) شهر الوند ارائه می‌دهد خدماتی غیرمستقیم نیز به حوزهٔ درمان این شهر داشته باشد.

بهرامی، معاون دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز در این جلسه عنوان کرد: کمک‌های مجموعهٔ وقف به‌صورت عام و موقوفهٔ مرحوم حاج محمدحسین خزانه (ره) به‌صورت خاص در شهرستان البرز بسیار کمک به مجموعهٔ درمان بوده و به وضعیت سلامت شهرستان کمک‌های شایانی کرده است که این جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی هر چه به سلامت و درمان جامعه با توجه به بیماری کرونا کمک شود قطره‌ای در قبال دریای هزینه‌های انجام شده است.

بهرامی بیان کرد: بخشی از مراجعات وجود دارد که متأسفانه هیچ‌گونه منابعی برای درمان وجود ندارد و استفاده از ظرفیت وقف می‌تواند کمک ما در این‌گونه موارد باشد.

علی حاج‌محمدی، وکیل متولی موقوفات مرحوم حاج محمدحسین خزانه(ره) شهرستان البرز نیز در این جلسه گفت: با توجه به این‌که موقوفهٔ مرحوم حاج محمدحسین خزانه(ره) قول داده بود در تجهیز لوازم موردنیاز بیمارستان خدمت‌رسانی کند، امروز همزمان با آغاز دههٔ ولایت با حضور در بیمارستان رحیمیان نخستین سری اقلام خریداری شده به ارزشی بالغ بر ۲ میلیارد ریال شامل ۲۷ قلم کالا که با هماهنگی بیمارستان انجام شده بود، تهیه و به این بیمارستان اهدا شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول