اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تکمیل طرح اضطراری آبرسانی به همدان تا پایان شهریورماه

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح اضطراری آبرسانی به همدان تا پایان شهریورماه تکمیل می‌شود.

تکمیل طرح اضطراری آبرسانی به همدان تا پایان شهریورماه

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهر امروز در شورای حفاظت از منابع آب استان با بیان اینکه طرح اضطراری آبرسانی به همدان تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری خواهد رسید اظهار کرد: تامین کسری آب شرب شهر همدان از طریق آب‌های زیرزمینی، سطحی و انتقال آب و... انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی و تعریف پروژه‌های تامین آب شهر همدان از طریق رودخانه‌های داخل شهر به صورت بسته کامل در میان مدت انجام خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بنده پیگیری تخصیص اعتبارات تنش آبی شرکت‌های آب‌منطقه‌ای و آبفا از خزانه کشور خواهم بود گفت: بازنگری مطالعات فاز یک و شروع فاز دو آبرسانی به همدان از سد قوچم پیگیری شود تا به سرانجام برسد.

معاون امور عمرانی استاندار همدان نیز با بیان اینکه ۲۵ جلسه مختلف در استان در خصوص مدیریت منابع آبی در شرایط بحران در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ تشکیل شده است بیان کرد: تشریح وضعیت کم آبی استان و لزوم مدیریت منابع آبی برای تامین آب شرب، کشاورز و صنایع و خدمات باید مدنظر قرار گیرد.

فرهاد فرزانه با بیان اینکه برگزاری جلسه در فرمانداری با حضور مسئولین و معتمدین محلی دره مرادبیک برای هماهنگی استفاده از آب رودخانه در فصول غیر زراعی تشکیل شده است بر لزوم جداسازی آب شرب از آبیاری فضای سبز توسط شهرداری تأکید کرد و گفت: برگزاری جلسات شورای حفاظت از منابع استان برای پیشبرد برنامه‌های مدیریت منابع آبی به ویژه آب شرب شهر همدان و استان باید به صورت مستمر برگزار شود.

حسن خانجانی دادستان همدان نیز تاکید کرد: اطلاع رسانی وضعیت کم آبی و خشکسالی بی‌سابقه به مردم در راستای همکاری در رعایت الگوی مصرف بسیار ضروری است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول