اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

افزایش شتابنده مبتلایان به کرونا در هرسین

رئیس شبکه بهداشت و درمان هرسین، از افزایش شتابنده مبتلایان به کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: این افزایش زنگ خطری جدی برای ورود شهرستان از وضعیت نارنجی به قرمز در آینده‌ای نزدیک است.

افزایش شتابنده مبتلایان به کرونا در هرسین

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سعید حمزه‌ای امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان هرسین، اظهار داشت: رنگ شهرستان هرسین فعلا، نارنجی است

وی ادامه داد: از دو روز گذشته شاهد آهنگ افزایش شتابنده‌ای در بیماران کرونایی شهرستان هستیم بطوریکه آمار بستری از هشت نفر به بیش از ۲۰ نفر رسیده که با توجه به شرایط فعلی رنگ‌بندی شهرستان در هفته آتی قرمز اعلام خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان هرسین در خصوص آخرین رونده واکسیناسیون در شهرستان، گفت: تاکنون ۱۲ هزار و ۲۲۴ دُز واکسن تزریق شده که حدود بیش از ۹ هزار دُز مربوط به نوبت اول و بیش از سه هزار هم دُز دوم تزریق شده است.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم شهرستان از تزریق واکسن کرونا، گفت: روزانه بین ۶۵۰ تا ۷۰۰ دُز واکسن در هرسین تزریق می‌شود.

حمزه‌ای در پایان از مردم خواست، در رابطه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و عدم توجه به برگزاری مراسمات حتما با شدت بیشتری رعایت کنند تا شاهد شیب آرام بیماری نسبت به پیک قبلی باشیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول