اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

به دنبال انتقال مسؤولیت با رفتارهای کاملاً حرفه‌ای هستیم/ تا زمان تحلیف شورای جدید جلسات علنی برگزار می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ما به دنبال این هستیم که انتقال مسؤولیت با رفتارهای کاملاً حرفه‌ای و با رعایت اخلاق شکل بگیرد و به دور از هرگونه حاشیه‌سازی مسائل به پیش برود.

به دنبال انتقال مسؤولیت با رفتارهای کاملاً حرفه‌ای هستیم/ تا زمان تحلیف شورای جدید جلسات علنی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزارش فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در صد و هشتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: مدیریت شهری در دوره پنجم روزهای پایانی خود را سپری می‌کند و بر اساس پیش‌گفته‌ها بناست همه تلاش‌ها و کوشش‌ها بر این باشد که تا پایان با انگیزه و برنامه کارها را پیش ببرد، شاید ۳ ماه پیش از ورود به انتخابات بود که از طریق همین جلسه و تریبون‌های در اختیار بارها اعلام شد که ما مأمور و مسؤول هستیم که تا روزهای پایانی کارها را با صلابت و امیدواری پیش ببریم، تا امروز این اتفاق افتاده است.

به دنبال انتقال مسؤولیت با رفتارهای کاملاً حرفه‌ای هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن ابراز امیدواری از ادامه این تلاش‌ها تا پایان کار، افزود: پروژه‌های آماده بهره‌برداری در سازمان‌ها و مناطق مختلف با سرعت در حال افتتاح است و در اختیار مردم قرار می‌گیرد، در کنار افتتاح پروژه‌ها کلنگ پروژه‌های برنامه سال ۱۴۰۰ هم به زمین زده می‌شود که امید داریم در دوره جدید مدیریت شهری هم شاهد اتفاقات خوبی در شهر اصفهان باشیم.

وی ادامه داد: امید دارم با توجه به حجم پروژه‌های در دست افتتاح و محدودیت زمان با مانعی مواجه نشده و بتوانیم آنچه در مناطق برنامه‌ریزی شده است را به سرانجام برسانیم، ما به دنبال این هستیم که انتقال مسؤولیت با رفتارهای کاملاً حرفه‌ای و با رعایت اخلاق شکل بگیرد و به دور از هرگونه حاشیه‌سازی مسائل به پیش برود.

نصراصفهانی در ادامه خاطرنشان کرد: از زمان اعلام نتایج انتخابات مدیریت شهری همواره تلاش کرده است نهایت همکاری را با منتخبان مردم در قالب برگزاری جلسات مختلف و متعدد داشته باشد و گزارشاتی از آنچه انجام گرفته بود و آنچه قرار است در برنامه اصفهان ۱۴۰۵ و برنامه یک ساله ۱۴۰۰ اصفهان انجام شود به منتخبان مردم ارائه شد.

زمان تحلیف شورای جدید اعلام نشده است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره برگزاری جلسات با منتخبان مردم در فضای کاملاً خوب و صمیمانه مطرح کرد: آنچه مهم است این بوده که تلاش کنیم تصویر زیبایی را در منظر مردم قرار دهیم و مردم حس خوبی به این تغییر و تحولات داشته باشند؛ نقش شورای پنجم در انتقال مسؤولیت برجسته‌تر است.

وی تصریح کرد: هنوز از طریق وزارت کشور اعلام نشده که زمان تحلیف و شروع به کار شورای ششم از چه زمانی است، ما منتظر این اعلام بوده و آماده هستیم هر زمان اعلام شد انتقال صورت بگیرد، اما تا آن زمان جلسات علنی شورا و جلسات تلفیق برگزار خواهد شد.

نصراصفهانی با اشاره به وجود سرزندگی در مباحث شهری، عنوان کرد: همواره نگران وادادگی و خستگی در روزهای پایانی مدیریت بودیم اما اکنون چنین چیزی به چشم نمی‌خورد و تمام ارکان مدیریت شهری با انگیزه بالا در حال کار، تلاش و فعالیت هستند که حکایت از انگیزه متعالی همه ارکان مدیریت شهری و اعضای شورای دوره پنجم دارد.

تحویل مدیریت شهری بدون تعویق در پرداخت حقوق‌ها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از اهتمام مدیریت شهری در پرداخت حقوق کارگران و کامندان، بیان کرد: تلاش مجموعه شهرداری در این اوضاع وانفسای اقتصادی در راستای اینکه کارمندان و کارگران دغدغه پرداخت حقوق با تأخیر را نداشته باشند، قابل تقدیر است؛ این اتفاق به موقع افتاد هرچند واقعاً شهرداری مشکلاتی را در تأمین بودجه و اعتبارات مورد نیاز داشت که باعث رضایت حداکثری کارگران و کارمندان شهرداری شده است.

وی ادامه داد: باعث سربلندی و سرافرازی است که در زمانی مدیریت تحویل می‌شود که در زمینه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و کارگران شهرداری هیچ گونه تأخیری نداشته‌ایم، امید داریم در آینده هم شاهد استمرار این روند باشیم و این مورد به عنوان یک اقدام مثبت جاری همچنان در مدیریت شهری وجود داشته باشد.

نصراصفهانی با گلایه از افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی قیمت نان که قوت غالب مردم است گفت: در این شرایط که قوت غالب مردم نان است این افزایش غیرقابل اغماض است، ای کاش این اتفاق نمی‌افتاد تا حداقل مردم می‌توانستند به نحوی زندگی خود را پیش ببرند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: امید داریم تدابیری اندیشیده شود که فشارهای حداکثری که در زمینه‌های اقتصادی و معیشت مردم وارد می‌شود هرچه زودتر برطرف شود و شاهد اتفاقات خوبی در حوزه‌های اقتصادی جهت پررنگ‌تر شدن سفره مردم باشیم و مردم طعم زندگی کردن را در کنار زنده بودن بیشتر بچشند.

افزایش ۴۵ اتوبوس تازه‌نفس در شهر

وی با اشاره به ورود اتوبوس‌های تازه نفس به ناوگان حمل‌ و نقل عمومی کلانشهر اصفهان در قالب طرح «هریکشنبه، یک افتتاح»، عنوان کرد: تأخیر در اضافه شدن این اتوبوس‌ها به ناوگان حمل‌ونقل عمومی به دلیل تأخیر در تعهد شرکت اسکانیا بود.

نصراصفهانی در ادامه ابراز کرد: تا پایان هفته جاری این چند دستگاه اتوبوس به اصفهان رسیده و پس از آن مراسم بهره‌برداری از اتوبوس‌های جدید برگزار می‌شود، تعداد اتوبوس‌های جدید ۴۵ دستگاه است که از محل اوراق مشارکت سال ۹۹ خریداری شده و در آستانه عید سعید غدیر به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اضافه می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در رابطه با پرداختی‌های شرکت اتوبوسرانی نیز اذعان کرد: یکی از دیگر موضوعات مهم در مسائل مالی شهرداری، پرداخت‌های ماهیانه حقوق و مزایای مربوط به شرکت اتوبوسرانی بود که برعکس گذشته که با مشقت زیادی تأمین می‌شد، تلاش شد سهم شهرداری به موقع پرداخت شود و با حداقل زحمت در مدت اخیر اتوبوسرانی پرداخت حقوق‌ها را داشته است است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ق۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول