اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ایران ششمین کشور دارای توانمندی تولید واکسن است/ روزانه 7000 نفر در قزوین واکسینه می‌شوند

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به بازدیدهای قبلی خود از مراکز تولید واکسن در کشور، اظهار کرد: در حال حاضر کشورهای کمی در دنیا توانایی تولید واکسن را به دست آورده‌اند که با همت نخبگان و متخصصان داخلی کشور عزیزمان، ایران ششمین کشور دارای این توانمندی بزرگ و از جمله تولیدکنندگان واکسن در جهان به شمار می‌رود.

ایران ششمین کشور دارای توانمندی تولید واکسن است/ روزانه 7000 نفر در قزوین واکسینه می‌شوند

فاطمه محمدبیگی نمایندۀ مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس پیرامون اجرای برنامۀ واکسیناسیون در قزوین گفت: من پیشتر در یک بازدید سرزده از روند تزریق واکسن ضد کرونا در قزوین ضمن گفتگو با حاضران در این مراکز و گرفتن شرح خدمات از همکاران حوزه سلامت، نقاط ضعف و قوت این موضوع را مورد بررسی قرار دادم و در این مورد با مسئولین هم صحبت کردم.

وی افزود: در صحبتی که با افراد مختلف حاضر در مرکز تجمیعی واکسیناسیون قزوین داشتم، پیگیر فرایند تزریق واکسن آن ها شدم که خوشبختانه اکثریت آن‌ها رضایت نسبی از این موضوع داشتند، هر چند نقاط ضعفی نیز مشاهده می‌شود که ان شاءالله به زودی برطرف خواهد شد. در حال حاضر روزانه برای ۷۰۰۰ نفر در قزوین تزریق واکسن صورت می‌گیرد.

 این نمایندۀ مجلس با اشاره به بازدیدهای قبلی خود به‌عنوان عضو کمیسیون بهداشت و درمان از شش مرکز تولید واکسن در کشور، اظهار کرد: این بازدید میدانی به منظور بررسی فرآیند تولید واکسن داخلی و همچنین تسریع در آن انجام شده است، همچنین در کمیسیون بهداشت برای ورود واکسن‌های خارجی قابل اطمینان پیگیری لازم انجام شد و خوشبختانه در این مدت شاهد ورود محموله‌های متعددی از واکسن به کشور بودیم.

نمایندۀ قزوین گفت: در حال حاضر کشورهای کمی در دنیا توانایی تولید واکسن را به دست آوردند که با همت نخبگان و متخصصان داخلی کشور عزیزمان، ایران ششمین کشور دارای این توانمندی بزرگ و از جمله تولیدکنندگان واکسن در جهان به شمار می‌رود و این افتخاری بزرگ برای همه ما محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار کرد: با توجه به بازدید میدانی و مشاهده ظرفیت‌های موجود در کشور در حوزه تولید واکسن این اطمینان را می‌دهم که در ماه‌های آینده شاهد افزایش میزان واکسن تولیدی در کشور باشیم.

محمدبیگی عنوان کرد: ما نمایندگان نیز به‌عنوان چشم‌های بینا و گوش‌های شنوای مردم مشکلات موجود را بررسی و برای رفع آن اقدامات لازم را پیگیر هستیم، در حال حاضر ذخیره خوبی از واکسن در استان قزوین وجود دارد و جای نگرانی نیست. امیدوارم در روزهای آینده تعداد واکسن موجود در استان نیز افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول