اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مسئله اصلی دولت جدید اشتغال و معیشت باشد/ تمرکز دشمن بر جنگ رسانه‌ای است

امام جمعه ابرکوه با بیان این که تمرکز امروز دشمن بر جنگ رسانه‌ای است، گفت: دولت آینده مسئله اصلی خود را حل بیکاری جوانان در کشور، رسیدگی به معیشت قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه، شکستن کمر مافیای وارداتی و دمیدن روح امید به پیکر جامعه قرار دهد.

مسئله اصلی دولت جدید اشتغال و معیشت باشد/ تمرکز دشمن بر جنگ رسانه‌ای است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به نزدیک شدن فعالیت دولت جدید، اظهار کرد: دولت باید برای حل مشکلات مردم و رویکرد صحیح و اصولی در مواجهه با مشکلات توجه به مطالبات اصلی مردم داشته باشد که اگر تاکنون می بود، مردم خوزستان، مشکل بی آبی نداشتند.

امام جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد: دولتمردان گذشته مشکل مردم مرزدار خوزستان را که در دوران جنگ تحمیلی بیشترین آسیب و رنج را متحمل شدند و کمر خم نکردند، می دانستند؛ اما با مماشات و مسامحه کاری زمینه مشکلات امروز را ایجاد کردند. حق مطلب این است که مسئولین گذشته ی آن استان،  مانند استانداران، نمایندگان، مقامات وزارت کشور و وزارت نیرو طی دو دهه گذشته باید پاسخگوی قصور خود نسبت به حق مردم باشند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: در آستانه آغاز به کار دولت تحول بخش، مردم ما باید مراقب و هوشیار باشند و اجازه ندهند عوامل همدست سیا (CIA )، برای آغاز به کار دولت، ماجراجویی نمایند؛ زیرا دشمنان این ملت بر جنگ رسانه ای متمرکز شده اند تا در آستانه به قدرت رسیدن دولت انقلابی، کشور را دچار چالش و التهاب ساختگی کنند.

حسینی اذعان کرد: ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی خوب می‌دانند که دشمن همچون مگسان بر روی زخم هایی می‌نشینند که بر اثر غفلت ها و بی توجهی های طولانی یا مقطعی مسئولان خصوصاً گرانی‌های لجام گسیخته، بی سر و سامان شدن نظام مالی و اقتصادی کشور، التهاب اقتصادی بازار، بی ارزشی پول ملی و خلاصه قِصّه پُر غُصّه آب که امروز خوزستان را رنجور کرده است.

وی یادآور شد: استکبار جهانی به ویژه آمریکا از مشارکت پرشور مردم در انتخابات عصبانی است و از طرفی آرزوهای خود در چیدن میوه و ثمره مطلوب، از نشست وین را بر باد رفته می داند و نگران تر از همیشه باید در انتظار سیاست ها و اقدامات دولت انقلابی بنشیند.

خطیب جمعه ابرکوه اضافه کرد: مردم نجیب خوزستان که تاکنون سنگردار انقلاب و مدافع مرزهای کشور و حریم و حرم بوده اند، امروز  در 20 شهر و 700 روستا با مشکل بی آبی دست و پنجه نرم می کنند؛ اما به رغم این مشکلات حساب مطالبات به حق خود را از فرصت طلبان مزدور و بیگانه پرست جدا کرده و قاطعانه به فراخوان این عناصر جیره خوار شیطان بزرگ، بی اعتنایی کردند.

وی ضمن گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور، ابراز کرد: ائمه جمعه با افشای نقشه ها، توطئه ها و آگاهی بخشی به مردم، همه را در صحنه انقلاب نگه داشتند و با بیان تحلیل گرانه، مستند، منطقی، اقناعی و هنرمندانه خود و نیز با مواجهه پدرانه، ناصحانه و فراجناحانه با مسئولین و دولتمردان، آنان را تشویق به خدمت بی منت کرده و در نتیجه با امید آفرینی، تولید نشاط و پویش اجتماعی و حماسه انگیزی، آرامش آوری و خلق عزت، به بدخواهان اجازه میدان‌داری و تاخت و تاز ندادند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه ادامه داد: خطیب جمعه باید همچنان بر اساس قول سدید سخنی بگوید که به استحکام، انسجام و وحدت ملّی و دشمن شکنی بیانجامد و همچون سَد محکم در برابر توطئه ها از اسلام، انقلاب، نظام و ولایت دفاع کند. جلوی شک و شبهه و فساد را بگیرد و جامعه انقلابی را مشحون تقوا و دینداری نموده تا خروجی فریادش، هدایت، برکت و امنیت باشد.

حسینی اذعان کرد: در هفته ولایت و امامت قرار داریم که ابتدای آن عید قربان و انتهایش عید غدیر است. گرچه دست تلخ تقدیر همزمان با عید قربان از ما و شهرستان، قربانی زبده ای را گرفت و همه ما را در سوگ از دست رفتن طلبه‌ای فاضل، محققی پژوهشگر و صهیونیسم پژوه که یقیناً آینده ای روشن از مفاخر شهرستان و استان را برای خود رقم می زد، مرحوم دکتر محمد حسین فرج نژاد به همراه خانواده و فرزندانش نشاند و  از جمع ما پر کشیدند و آسمانی شدند.

وی به فرا رسیدن عید غدیر اشاره کرد و گفت: امروز تمایز بین سقیفه و غدیر در عرصه جهانی نمایان شده و اسلام اموی و عباسی و سقیفه ای در قالب اسلام آمریکایی خودنمایی می کند. عربستان که اُم الارهاب و مادر تروریست است در تقابل خود با اسلام علوی به رغم حمایت های کامل کفر جهانی خود را ناکام و سر شکسته می بیند.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول