اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تیغ‌زنی۱۴۷ کیلومتر راه روستایی خسارت دیده از سیلاب در جیرفت

رئیس اداره راهداری شهرستان جیرفت از تیغ‌زنی ۱۴۷ کیلومتر راه‌ روستایی و عشایری و بازگشایی راه ارتباطی ۲۱ روستا و آبادی در بخش جبالبارز این شهرستان خبر داد.

تیغ‌زنی۱۴۷ کیلومتر راه روستایی خسارت دیده از سیلاب در جیرفت

اکبر سلیمانی در گفتگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: از چند روز گذشته با اعزام ۳ دستگاه گریدر، بلدوزر و لودر به مناطق کوهستانی بخش جبالبارز راه مناطق روستایی این منطقه که بر اثر سیل خسارت دیده بود، تیغ‌زنی و بازگشایی شد.

رئیس اداره راهداری  شهرستان جیرفت با بیان اینکه بارندگی‌های اخیر در ارتفاعات جبالبارز موجب خسارت به بیش از ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شده است، عنوان کرد: کار تیغ‌زنی این محورها همچنان با اولویت راه های پر خسارت و دارای سکنه بیشتر ادامه دارد. 

وی ۶۰ درصد راه‌های روستایی بخش جبالبارز را در مناطق کوهستانی سخت‌گذر عنوان کرد و گفت: بیش از ۲ هزار کیلومتر راه خاکی در شهرستان جیرفت وجود دارد که بیش از ۷۰ درصد این مسیرها کوهستانی و صعب‌العبور هستند.

سلیمانی افزود: باران‌های فصلی به ویژه در این فصل موجب ورود خسارت به راه‌های روستایی خاکی به ویژه مناطق کوهستانی می‌شود از این رو به محض اطلاع از خسارت به راه‌ها، عملیات تیغ‌زنی محورها در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ ۸۰۰۳۲/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول