اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

توقیف 23 دستگاه خودروی شوتی در استان مرکزی

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از اجرای هفتمین مرحله از طرح برخورد با خودروهای قاچاق بر در استان خبر داد و گفت: در این طرح ۲۳ دستگاه خودروی شوتی توقیف شد.

توقیف 23 دستگاه خودروی شوتی در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک یوسف سپهوند پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در تداوم طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و در پیگیری مطالبات مردمی در برخورد با خودروهای شوتی که رانندگی‌های خطرناکی در محورهای مواصلاتی دارند، هفتمین مرحله طرح برخورد با خودروهای قاچاق بر در محورهای مواصلاتی استان اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح عملیاتی،‌ تعداد ۲۳ دستگاه خودروی قاچاق‌بر(شوتی) توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد:‌ طی این عملیات‌ها تعداد ۲۰ هزار و ۲۱۱ عدد لوازم جانبی موبایل، تعداد ۷۸۷ دستگاه انواع لوازم‌خانگی و آشپزخانه برقی اعم از کولرگازی، یخچال، چرخ خیاطی، همزن و چرخ گوشت، تعداد ۶ هزار و ۶۵۴ عدد آچارآلات صنعتی و کارگاهی، ۹ هزار و ۹۸۴ عدد فندک، ۳۱۸ هزار و ۸۰۰ نخ انواع سیگارت خارجی، یک هزار و ۲۰۶ عدد انواع ظروف آشپزخانه و ۴۵۰ کیلوگرم مغز بادام قاچاق کشف شد.

سپهوند با اشاره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان، ۱۷ میلیارد ریال ارزیابی شده است اظهار داشت: ۲۲ نفر قاچاقچی کالا در این عملیات‌ها دستگیر شدند.

وی با تأکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: در اجرای هرچه بهتر طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، از مردم خواست: در صورت مشاهده و تردد خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق در جاده‌ها موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری توزیع‌کننده داروهای غیرمجاز در سالن‌های ورزشی در اراک دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی همچنین از کشف ۷۴۲۰ عدد قرص و کپسول و ۹ کیلوگرم پودر نیروزا غیرمجاز در عملیات دستگیری یک توزیع‌کننده داروهای غیرمجاز در سالن‌های ورزشی شهرستان اراک خبر داد.

سپهوند بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش داروها غیرمجاز توسط فردی و توزیع آن در سطح سالن‌های ورزشی در شهرستان اراک، موضوع در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی، محل نگهداری داروهای غیرمجاز که در یک منزل مسکونی بود شناسایی و با حضور پلیس و نماینده دانشگاه علوم پزشکی و بازرسی از محل مذکور ۷۴۲۰ عدد قرص و کپسول و ۹ کیلوگرم پودر نیروزا غیرمجاز کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به دستگیری صاحب داروهای غیرمجاز خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول