اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آیت‌الله «عبادی»: کرامات شهدا به صورت جامع گردآوری شود

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بر لزوم گردآوری کرامات شهدا به صورت جامع تأکید کرد و گفت: انسان معمولاً از فرصت‌های خود استفاده نمی‌کند و زمانی که فرصت را از دست می‌دهد حسرتش را می‌خورد.

آیت‌الله «عبادی»: کرامات شهدا به صورت جامع گردآوری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تبریک عید سعید قربان و دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: خدمت به شهدا و خدمت‌گزاری به خانواده‌های شهدا بسیار قابل ارزش است.

وی بر لزوم گردآوری کرامات شهدا به صورت جامع تأکید کرد و بیان داشت: انسان معمولاً از فرصت‌های خود استفاده نمی‌کند و زمانی که فرصت را از دست می‌دهد حسرتش را می‌خورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به روایات مطرح شده در خصوص مسئله حج اشاره و توضیح داد: در برخی روایات خبر از تعطیلی مدت‌دار حج داده شده است و امروز این حجی که برخی مسلمان نماها به عنوان حج بجا می‌آورند شکلک است.

عبادی در ادامه مطرح کرد: خاطرات سوئی از عوامل یهود و آل سعود در این دوران ننگین حکومت کنونی عربستان در مکان امن الهی داریم که این مکان امن را ناامن کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از این خاطرات سوء می‌توان به شهدای مکه معظمه، شهدای منا و سقوط جرثقیل و بسته شدن درب این موهبت الهی بر روی مشتاقان اشاره کرد، افزود: وقتی نااهلان بر سرکار آیند و ضمام امور را در دست می‌گیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در پایان گفت: مسجد القصی امروز به‌طور مستقیم در دست یهودیان است و مسلمانان از دور نگاه می‌کردند، بیت‌الله نیز از دست مسلمانان خارج شد و به طور غیر مستقیم توسط یهودیان کنترل می‌شود و امروز درب خانه خدا به دلیل بی ‌تفاوتی ما بسته شد.

انتهای پیام.۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول