اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۶ سارق کابل‌ برق در شهرری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۶ سارق کابل برق و کشف مقادیری کابل و سیم توسط عوامل گشت زنی این فرماندهی خبر داد.

۶ سارق کابل‌ برق در شهرری دستگیر شدند

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری، با اشاره به دستگیری سارقان کابل‌ و سیم‌های برق در این شهرستان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در شهرستان ری که موجب قطعی‌های چندین ساعته برق و خسارت مالی قابل توجهی به شهروندان و تأسیسات اداره برق شده بود کارگروه ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان تشکیل و دستگیری سارقان در دستور کار آن‌ها قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اقدامات اطلاعاتی به چندین نفر مشکوک و اقدام به کنترل به طور غیرمحسوس و پوششی کردند که در این راستا ۶ سارق کابل برق به همراه مقادیر قابل توجهی کابل دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: همزمان با اقدامات کارآگاهان پلیس واحد‌های گشتی شهرستان ری نیز حین گشت زنی هدفمند و فعال در حوزه عملیاتی سارقان موفق به شناسایی سارقان مذکور حین سرقت شدند و سریعاً در اقدامی غافلگیرانه آنها را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

جلیلیان در پایان با تأکید بر تلاش برای پیشگیری از سرقت خاطرنشان کرد: سارقان دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند و فرماندهی انتظامی شهرستان ری در تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر مخلان نظم، امنیت، و رفاه شهروندان است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول