اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

6 گزینه جدی برای انتخاب شهردار/ ارائه برنامه شهرداران پیشنهادی تا 4 مرداد

منتخب شورای ششم تهران با اشاره به اینکه 11 گزینه نهایی انتخاب شهردار تا 4 مرداد فرصت ارائه برنامه به منتخبین شورا دارند، گفت: فکر می‌کنم نهایتا 6 تا 7 نفر از گزینه‌ها به صورت جدی پای کار باشند.

6 گزینه جدی برای انتخاب شهردار/ ارائه برنامه شهرداران پیشنهادی تا 4 مرداد

ناصر امانی منتخب شورای ششم در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره سرانجام انتخاب شهردار برای پایتخت اظهار داشت: 11 گزینه نهایی قرار است تا دوشنبه هفته‌ آینده 4 مرداد برنامه‌های خود را به منتخبین شورای شهر ششم ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه زمان آغاز ارائه برنامه‌ها از دوشنبه گذشته آغاز شده است، گفت: افرادی که تمایل به ارائه برنامه داشته باشند در جلسه‌ای با حضور منتخبین نظرات و برنامه‌های خود را ارائه خواهند داد.

منتخب شورای ششم در پاسخ به این پرسش که چند نفر از 11 گزینه نهایی حضورشان در شهرداری به عنوان شهردار جدی است،‌گفت: هنوز قطعی نشده ولی باید ببینیم چند نفر پای کار می‌آیند. 

امانی خاطرنشان کرد:‌به گمانم نهایتاً 6 تا 7 نفر به صورت جدی پای کار باشند و گزارش برنامه‌هایشان را به منتخبین ارائه کنند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول