اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

فارس من| انتقاد داوطلبان از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شرایط قرمز کرونایی

«لغو آزمون استخدامی آموزش و پرورش به دلیل کرونا»، عنوان کمپینی است که متقاضیان استخدام در آموزش و پرورش در فارس من به راه انداخته‌اند.

فارس من| انتقاد داوطلبان از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شرایط قرمز کرونایی

به گزارش خبرگزاری فارس، «لغو آزمون استخدامی آموزش و پرورش به دلیل کرونا»، عنوان کمپینی است که معلمان آموزش و پرورش در فارس من  به راه انداخته و بر لغو دوباره آزمون استخدامی در شرایط کرونایی تأکید کردند.

در این باره مدیر پویش فارس من به خبرنگار ما گفت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش قرار بود هیجدهم تیرماه برگزار شود اما این زمان لغو و به بیست و پنجم همین ماه موکول شد اما همین زمان نیز لغو شد.

وی افزود: قرار است این آزمون روز جمعه، یکم مردادماه برگزار شود اما سوال بنده این است در شرایطی که تهران به خاطر بحران کرونا، ۶ روز تعطیل است و اغلب استانها نیز در شرایط دشوارتری قرار دارند چگونه می‌توان به برگزاری آزمون در این شرایط فکر نکرد و نگران نبود!

این مخاطب فارس من، ادامه داد: کارت آزمون توزیع شده و قرار است روز جمعه یکم مردادماه برگزار شود، اما مگر اغلب آزمون‌ها به سبب کرونا تعطیل نشده است که به ما شرکت کنندگان نیز توجه نمی‌کنند؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول