اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فعالان فرهنگی در گسترش فرهنگ غدیر بکوشند

فرمانده نیروی انتظامی استان تهران گفت: فعالان فرهنگی باید تلاش کنند فرهنگ غدیر را به درستی در جامعه جاری و ساری کرده و در گسترش فرهنگ غدیر بکوشند.

فعالان فرهنگی در گسترش فرهنگ غدیر بکوشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار سرتیپ پاسدار حسین رحیمی ظهر امروز در نشست فعالان فرهنگی استان مرکزی در فضای مجازی به مناسبت آغاز دهه ولایت و امامت و مراسم ویژه پایانی هفته عفاف حجاب در تهران اظهار کرد: دهه ولایت بهترین فرصت برای تبیین مبانی امامت و ولایت در جامعه است و باید از این فرصت در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ غدیر در جامعه بهترین بهره را برد.

وی تصریح کرد: فعالان فرهنگی باید تلاش کنند فرهنگ غدیر را به‌درستی در جامعه جاری و ساری کرده و در گسترش فرهنگ غدیر بکوشند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس استان مرکزی بر لزوم بهره‌گیری از فضای مجازی در راستای تبیین فرهنگ غدیر تأکید کرد و گفت: با نشر و گسترش فرهنگ ولایت در جامعه بسیاری از آسیب‌های امروز از بین خواهد رفت.

رحیمی همچنین پیرامون فعالیت‌های پلیس در فضای مجازی و گسترش و بهبود عملکرد پلیس فتا به ایراد سخنرانی پرداخت.

دبیر کل بنیاد بین‌المللی غدیر نیز با تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت گفت: برنامه‌های ویژه‌ای در سطح کشور همزمان با دهه امامت و ولایت توسط گروه‌های مردمی برگزار خواهد شد.

حسین ظریف‌منش افزود:‌ هرچند برگزاری این برنامه‌ها تحت‌الشعاع کرونا قرار گرفته، اما بدون شک شاهد موج عظیم حضور مردمی در برنامه‌های پیش‌بینی شده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهیم بود.

وی اظهار کرد: مهم‌ترین اصل در اجرای برنامه‌های غدیر توجه به اصل تبیین بُعد حکومتی غدیر و افزایش معرفت جامعه نسبت به این واقعه عظیم است.

آیت‌الله مجد امام جماعت مسجد غدیر تهران نیز به بیان اهمیت غدیر و موضوع ولایت‌فقیه پرداخت و گفت: مهم‌ترین موضوع بشریت غدیر است، زیرا به امامت، ولایت و هدایت جامعه منجر می‌شود.

وی افزود: در جهان امروز مهم‌ترین موضوع هدایت و رهبری جوامع بشری است که اصلی‌ترین موضوع غدیر است که موضوعی مهم و سرنوشت‌ساز برای ملت‌هاست.

امام جماعت مسجد غدیر تهران با بیان اینکه ادامه غدیر و استمرار غدیر ختم به عدالت گستر جهانی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است، تصریح کرد: دهه امامت و ولایت فرصتی ارزشمند برای شناخت ولایت و ولی است.

در این مراسم که با حضور سردار داود غیاثی راد، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی مسئول هماهنگی فضای مجازی و مسؤولان موسسه خورشید ولایت برگزار شد از فعالان فضای مجازی استان مرکزی تجلیل شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول