اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

طنین‌انداز شدن فریاد حمایت از مقاومت در مسجدالاقصی با حضور 100 هزار نفر + فیلم

100 هزار فلسطینی همزمان با عید قربان خود را به مسجدالاقصی رساندند و پس از اقامه نماز عید، فریادهایی در حمایت از مقاومت فلسطین سردادند.

طنین‌انداز شدن فریاد حمایت از مقاومت در مسجدالاقصی با حضور 100 هزار نفر + فیلم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، صد هزار فلسطینی امروز (سه شنبه) در میان تدابیر شدید امنیتی رژیم صهیونیستی ، خود را به مسجدالاقصی رساندند و نماز عید را در این مکان شریف اقامه کردند.

بر اساس گزارش «العربی الجدید»، شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجدالاقصی در خطبه‌های نماز عید درباره خطرات شدیدی که این روزها متوجه مسجدالاقصی است هشدار داد.

وی افزود، کشورهای اسلامی باید به مسؤولیت‌های خود در حمایت از مسجدالاقصی و قدس عمل کنند زیرا مسجدالاقصی یک امانت است و خدا کسانی را که در قبال این مقدسات کوتاهی می‌کنند، بازخواست خواهد کرد.

پس از پایان نماز، هزاران فلسطینی با جمع شدن در نزدیک مصلای قبه الصخره در مسجدالاقصی، فریادهایی در حمایت از «کتائب القسام» (گردان‌های القسام) شاخه نظامی حماس و فرمانده کل آن «محمد الضیف» سر دادند.

 

 

 

یکشنبه هفته جاری در سالروز آنچه صهیونیست‌ها «تخریب هیکل» می‌خوانند، صدها شهرک‌نشین به مسجدالاقصی یورش آوردند و فلسطینی‌ها در واکنش اعلام کردند که مقاومت آماده مقابله است و رژیم صهیونیستی باید از نبرد «شمشیر قدس» درس بگیرد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول