اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۱۳۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در کنگاور شناسایی شد

مدیر آب و فاضلاب کنگاور، از شناسایی ۱۳۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در کنگاور طی ماه گذشته خبر داد.

۱۳۰  فقره انشعاب غیرمجاز آب در کنگاور شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حبیب‌الله خزایی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص برنامه‌های صورت گرفته در راستای مدیریت بحران کم آبی شهرستان کنگاور، اظهار داشت: بحران کم آبی امسال به دلیل کاهش نزولات آسمانی در ۵۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

وی تصریح کرد: آب و فاضلاب شهرستان به خاطر برون رفت از این بحران اقداماتی را از جمله مدیریت فشار شبکه در دامنه‌های پست و مرتفع شهر، توزیع عادلانه آب، شناسایی و تذکر به مشترکان پرمصرف، شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز و مجاز کردن آن‌ها، نشت‌یابی خطوط اصلی و ترمیم آن، وصل سریع حوادث و جلوگیری از هدر رفت آب را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر آب و فاضلاب کنگاور در خصوص برخورد با انشعابات غیرمجاز، گفت: انشعابات غیرمجاز پس از شناسایی و صورتجلسه به مراجع قضایی معرفی می‌شوند به طوریکه طی یک ماه گذشته با بیش از ۱۳۰ مورد از این قبیل برخورد شده که با معرفی به دادگاه جریمه و انشعاب غیرمجاز خود را به مجاز تغییر داده‌اند.

وی در پایان از مردم خواست، در این فصل گرما با توجه به افزایش مصرف با مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در کنار شرکت آب و فاضلاب باشند و مصرف خود را بهینه کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول