اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

جلوگیری از فعالیت 2 تور مسافرتی غیر مجاز در محلات

فرمانده انتظامی شهرستان محلات از جلوگیری فعالیت دو تور مسافرتی غیرمجاز در طرح نظارتی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

جلوگیری از فعالیت 2 تور مسافرتی غیر مجاز در محلات

عباس محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در تحقیقات پلیس شهرستان و طی رصد و پایش صورت گرفته در فضای مجازی و شبکه اجتماعی اینستاگرام، مشخص شد افرادی در فضای مجازی اقدام به تبلیغات و برگزاری تور مسافرتی غیرمجاز کرده که این موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در ادامه تحقیقات پلیس در فضای مجازی و طی بررسی‌های اولیه توسط کارشناسان اداره نظارت بر اماکن عمومی، پلیس امنیت عمومی مشخص شد متهمان این تورهای غیرمجاز که بدون رعایت ضوابط و مقررات و مجوزهای قانونی از سوی سازمان‌هایی متبوع، اقدام به برگزاری تور یک یا دو روزه به نقاط مختلف کشور می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات بیان داشت: در ادامه تحقیقات مأموران پلیس، مسئولان اصلی این تورهای مسافرتی شناسایی و پس از سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و برابر دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب محلات از فعالیت این دو تور مسافرتی جلوگیری و صفحه اینستاگرام نامبردگان مسدود شد.

رضایی با اشاره به اینکه چنانچه فردی قصد برگزاری تور مسافرتی داشته باشد بایستی مجوزهای لازم را دریافت و صلاحیت فردی وی تأیید شود، خاطرنشان کرد: هر فردی که قصد مسافرت با تورهای مسافری در سطح شهرستان را دارد از تورهای دارای تأییدیه استفاده کند و شهروندان بر شیوه استفاده خود از تورهای مسافرتی دقت بیشتری داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشابه، موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول