اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر| جدال سخت ۲ تیم ریشه‌دار کشور در اصفهان

همزمان با هفته بیست و هشتم لیگ برتر و در دیداری مهم و تعیین کننده، تیم‌های نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان دو تیم ریشه‌دار و قدیمی فوتبال ایران مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر| جدال سخت ۲ تیم ریشه‌دار کشور در اصفهان

خبرگزاری فارس مازندران _ سرویس ورزشی | هفته بیست و هشتم لیگ برتر سه شنبه به صورت همزمان آغاز می‌شود و پرسپولیس بدون سرمربی به مصاف ماشین سازی می‌رود و نفت مسجدسلیمان با هدایت فکری باید مقابل استقلال بازی کند.

اما در دیداری مهم و تعیین کننده، دو تیم ریشه‌دار و قدیمی فوتبال ایران در شرایط سختی قرار گرفته اند؛ هر دو  تیم در منطقه خطر هستند هرچند با پیروزی که هفته گذشته مقابل رقبا به دست آوردند تا حد زیادی به بقا امیدوار شدند.

ذوب آهن تیم نفت مسجدسلیمان را در خانه اش ۳ بر ۲ شکست داد و نساجی هم در قائمشهر پدیده را از پیش رو برداشت. اکنون دو تیم باید جدالی ۶ امتیازی با یکدیگر داشته باشند.

هرچند نتیجه مساوی برای هر دو تیم هم نتیجه بدی نیست و می‌تواند آنها را حداقل در پایان رقابت‌های این هفته بالاتر از سایپا نگه دارد اما فوتبال قابل پیش‌بینی نیست به همین دلیل هر دو تیم برای برد بازی خواهند کرد. بخصوص ذوب آهن ۲۶ امتیازی که در رده چهاردهم است و اگر برنده شود ممکن است جایگزین تیم نساجی ۲۹ امتیازی در رده دوازدهم شود.

مسابقه رفت دو تیم با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ذوب آهن به پایان رسید.

در سه بازی مانده به پایان لیگ برتر فوتبال پرسپولیس با ۵۸ امتیاز صدرنشین است و سپاهان با ۵۶ و استقلال با ۵۰ در تعقیب سرخپوشان پایتخت هستند.

در انتهای جدول نیز سقوط ماشین سازی تبریز به لیک یک قطعی شده است و سایپا با ۲۳ ، ذوب آهن ۲۶، نفت مسجد سلیمان ۲۵ و نساجی با ۲۹ امتیاز برای ماندن می جنگند .

  برنامه بازی ها :

نساجی مازندران - ذوب آهن اصفهان
استقلال – نفت مسجد سلیمان
پرسپولیس – ماشین سازی
سپاهان – پدیده
سایپا – گل گهر سیرجان

مهدی: کمیته داوران در 3 هفته پایانی لیگ برتر آماده ترین داوران را انتخاب کند

سهیل مهدی مسؤول مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره تمهیدات سازمان لیگ برای برگزاری سه هفته پایانی مسابقات عنوان کرد: هفته آخر در اوج حساسیت است و این هفته فینال مسابقات لیگ دسته اول کشور و هفته آینده فینال مسابقات لیگ دسته دوم را شاهد خواهیم بود؛ در این چند هفته پیک مسابقات است.

وی گفت: قرار است سه هفته پایانی را به صورت همزمان برگزار کنیم. نمایندگان کمیته‌های اخلاق و انضباطی هم به مسابقات اعزام خواهند شد. به دلیل اینکه در بعضی از بازی ها شرایط صعود و سقوط تیم ها در نظر گرفته شده است تعداد ناظرین افزایش پیدا کرده است. از کمیته داوران تقاضا کردیم آماده ترین داوران خود را برای این سه هفته پایانی در نظر بگیرند. امیدوارم حداقل چالش را در مسابقات ببینیم و بازی‌های خوبی را برای هواداران محترم برگزار کنیم.

مسؤول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال در گفت و گو با برنامه از فوتبال چه خبر ادامه داد: اگر ببینیم برگزاری مسابقات روی سلامت افراد بازیکنان تاثیر گذار است قطعاً روی برنامه‌هایمان تخفیفی قائل خواهیم شد. همچنین قانون جریمه برای مربیانی که در کنفرانس های مطبوعاتی شرکت نمی کنند در گذشته وجود داشته بین ۳ تا ۵ میلیون مربیان خاصی جریمه می‌شدند اما الان با افزایش میزان جریمه مواجه هستیم. اگر اصلاحیه وجود داشته باشند قطعاً در این فصل و یا نه در فصل آینده اعمال خواهد شد.

به گزارش فارس؛ بازی‌ها ساعت ۲۱:۱۵ امروز سه شنبه به صورت همزمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول