اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

لیگ دسته اول فوتبال کشور | پایان خوش برای رایکای بابل

رایکای‌بابل در هفته پایانی این رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور از تیم خوشه طلایی ساوه میزبانی می‌کردند که در این دیدار بابلی‌ها موفق به برد دو بر صفر شدند.

لیگ دسته اول فوتبال کشور | پایان خوش برای رایکای بابل

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| با برگزاری هفته پایانی لیگ دسته یک فوتبال کشور، چهره تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر مشخص شد و فجرشهید سپاسی شیراز و هوادار تهران راهی لیگ برتر ایران شدند. 

رایکای‌بابل در هفته پایانی این رقابت‌ها از تیم خوشه طلایی ساوه میزبانی می‌کردند که در این دیدار بابلی‌ها موفق به برد دو بر صفر شدند.

بابلی‌ها با گل‌های محمد شادکام و محسن آقایی کارشان را در این فصل با پیروزی مقابل نماینده ساوه تمام کردند.

شاگردان پیروز قربانی یازدهمین پیروزی فصل را بدست آوردند و با ۱۷ امتیاز کمتر از فجرشهید سپاسی شیراز و هوادار تهران که با ۶۰ امتیاز به لیگ برتر فوتبال صعود کردند، در رتبه دوازدهم به کارش پایان داد.

رایکا برای اینکه به لیگ‌برتر برسد دچار مشکل شد و در هفته‌های پایانی به دنبال بقا بود. درگذشت نادر دست نشان، تلاش شبیر لطفی برای ماندن تیم در لیگ و پایان کار با پیروز قربانی، قصه پر درام و در نهایت آرام رایکا بود.

همچنین در چارچوب هفته سی‌وچهارم لیگ دسته یک فوتبال کشور، فجرشهیدسپاسی شیراز در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل گل ریحان البرز که سقوطش به لیگ دو قطعی شده‌بود، با گل‌های حمید نعمتی به پیروزی رسید و لیگ برتری شد.

در دیگر دیدار مهم، هوادار تهران در ورزشگاه غدیر تهران میزبان شهرداری آستارا بود و موفق شد با یک گل حریف خود را از پیش رو بردارد و به عنوان دومین تیم صعودکننده به لیگ برتر شناخته شود.

بادران تهران، دیگر تیمی که شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر داشت، مقابل ملوان با تک گل حمید کاظمی به پیروزی رسید، اما به خاطر تفاضل گل کمتر این پیروزی فایده ای نداشت و بادران لیگ یکی باقی ماند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول