اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

دستگیری و بازداشت اعضای یک باند تبهکاری در ارومیه

رییس دادگستری آذربایجان‌غربی از دستگیری اعضای یک باند تبهکار در ارومیه که با ایجاد رعب و وحشت و تهدید به تشکیل پرونده‌های صوری کیفری علیه اشخاص نسبت به تصرف املاک و اراضی می‌کردند خبر داد.

دستگیری و بازداشت اعضای یک باند تبهکاری در ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل آذربایجان‌غربی ناصر عتباتی از دستگیری اعضای یک باند تبهکار در ارومیه که با ایجاد رعب و وحشت و تهدید به تشکیل پرونده‌های صوری کیفری علیه اشخاص نسبت به تصرف املاک و اراضی اشخاص می‌کردند خبر داد و اظهار داشت:حسب اعلام دادستانی ارومیه این افراد با استفاده از شیوه‌های خشن و تبهکارانه نسبت به تملک و تصرف اراضی اشخاص اقدام می‌کردند.

وی ادامه داد: در مواردی با آتش زدن محصولات کشاورزی و قطع درختان و تخریب باغات کشاورزی اهالی شرارت می‌کردند که با عملیات گسترده و همکاری موثر پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی و دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه پرونده قضایی تشکیل و توسط بازپرس ویژه در دست بررسی مفصل می‌باشد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در این پرونده ۶ نفر به اتهامات ذکر شده دستگیر و با قرارهای قانونی روانه زندان شدند و تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر عوامل و مرتبطین هم به صورت ویژه در حال انجام هست.

عتباتی با تذکر جدی به قانون شکنان و برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم و جامعه گفت: بزهکاران و متخلفین و قانون شکنان در استان امنیت نخواهند داشت  دائماً در حال رصد و تحت کنترل خواهند بود و هرکسی به هر نحوی حقوق مردم و جامعه را تضییع کند و دست به اعمال مجرمانه بزند در امان نخواهد بود و سروکار او با دستگاه قضایی خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول