اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

رزمایش کمک مؤمنانه جهادگران آسمانی در کرمان| توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: چهارمین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) امروز با توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان برگزار می‌شود.

رزمایش کمک مؤمنانه جهادگران آسمانی در کرمان| توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی امروز در حاشیه رزمایش کمک مومنانه در حسینیه  ثارالله در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز چهارمین مرحله کمک‌های مومنانه و معیشتی در سراسر استان به‌مناسبت دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در مرحله اول  ۷۰ هزار، مرحله دوم ۳۵ هزار و مرحله سوم ۱۲۵ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شده، گفت: امروز  در مرحله چهارم ۲۲ هزار بسته معیشتی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با مشارکت کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، سپاه ثارالله،  بسیج سازندگی، سازمان تبلیغات اسلامی،  بانک رسالت، آستان قدس رضوی، قرارگاه خاتم الاوصیاء (ص) در بین افراد نیازمند استان توزیع خواهد شد.

معروفی بیان کرد: در این مرحله ارزش ریالی هر بسته ۳۵۰ هزار تومان است که در مجموع ارزش ریالی ۲۲ هزار بسته کمک معیشتی ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز داشت: بسته‌های کمک معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی،  ماکارونی، عدس، سویا، لپه، چای، نخود، لوبیا و تخم‌مرغ است و همچنین برای دهه امامت و ولایت ۵ هزار بسته غذایی گرم در حاشیه شهر به ارزش ریالی ۷۵ میلیون تومان توزیع خواهد شد.

وی افزود: هفته آینده به کمک قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) یک‌هزار و ۴۴۰ سری جهیزیه به ارزش ریالی ۲۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای مددجویان کمیته امداد توسط کمیته امداد استان توزیع خواهد شد.

معروفی تصریح کرد: در دهه ولایت و امامت تعداد روستاهایی که آب شرب آنها تامین شده و تعدادی خانه برای محرومان و مددجویان جنوب و شرق استان آماده شده در اختیار این خانواده‌های نجیب، مومن و عزیز استان کرمان قرار خواهیم داد.

وی عنوان کرد: اولویت نخست که برای قرارگاه در نظر گرفته شده است، تامین آب شرب است و در حال پیگیری هستیم که برای ۳۰۷ روستا در سطح استان کرمان آب شرب پایدار تامین کنیم.

معروفی بیان داشت: اولویت دوم ما در قرار گاه امام حسن مجتبی (ع) ساخت و تکمیل خانه های مددجویان کمیته امداد و خانه‌های محروم در روستاهاست که قراردادهای آن نوشته شده است.

وی با اشاره به اینکه اولویت سوم اشتغال خرد است، افزود: ما در این زمینه با کمیته امداد ۸۷ میلیارد تومان قرارداد امضا  کرده‌ایم و در این زمینه کار از سالگرد حاج‌قاسم سلیمانی شروع شده و ادامه دارد.

  فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اولویت چهارم در قرار گاه امام حسن مجتبی (ع) در خصوص حاشیه‌نشینی در شهرها به‌ویژه  شهر کرمان قرار دارند، است که در این زمینه با اعضای جدید شورای شهر کرمان، استانداری و سپاه  جلسه داشتیم که همه پای کار بیایند و مشکلات شهر کرمان ساماندهی شود.

وی حوزه خدمات اجتماعی شامل کمک‌های مومنانه، جهیزیه، در صورت باز شدن مدارس تهیه لوازم‌التحریر، کیف، کفش و لباس را از دیگر اولویت‌های این قرارگاه برشمرد و گفت: ما تا زمانی که مردم استان کرمان نیاز داشته باشند ما در کنار آنها قرار داریم و با شدت و محکم کارمان را با همین اولویت‌ها ادامه می‌دهیم که بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات مردم عزیزمان را حل کنیم.

معروفی تصریح کرد: برخی از افراد که مردم را نمی‌شناسند و مشکلات را احساس نمی‌کنند، می‌گویند کمک‌های مومنانه و معیشتی و این کارها چیست؛ در پاسخ به آنها باید بگویم ما این کار را به فرمان امام‌مان انجام می‌دهیم و تا زمانی که از این ویروس منحوس به فضل الهی عبور کنیم، ادامه می‌دهیم.

وی تصریح کرد: ما اعتقاد به اشتغال داریم حتی اگر خرد و خانگی باشد و باید در استان فضا را به سمتی پیش ببریم که مردم عزیزمان با اشتغال‌های خرد و خانگی سفره خود را رنگین کنند.

انتهای پیان/۸۰۰۱۸/ب/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول