اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

سرعت در تزریق واکسن کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/ تزریق ۷۰ هزار دُز واکسن

رئیس گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه بویراحمد از تزریق واکسن کرونا به بیش از ۸۸ درصد جامعه هدف در استان خبر داد.

سرعت در تزریق واکسن کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/ تزریق ۷۰ هزار دُز واکسن

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محسن رضائیان از تحویل ۷۹ هزار و ۳۴۲ دُز واکسن به دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: تاکنون ۷۰ هزار و ۴۵۸ دُز واکسن به گروه‌های هدف تزریق شد که ۸۸.۸ درصد جامعه هدف در نوبت اول و دوم واکسن دریافت کرده‌اند.

رئیس گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه بویراحمد با اشاره به ۸ هزار و ۸۸۴ دُز واکسن بدون پرت در اختیار دانشگاه، گفت: ۵۰ هزار و ۲۰۶ نفر در نوبت اول و ۲۰ هزار و ۲۵۲ نفر در نوبت دوم واکسن دریافت کرده‌اند.

این مسئول بیان کرد: از مجموع واکسن‌هایی که تحویل دانشگاه شده دو هزار و ۳۵۰دُز واکسن برکت بوده که به دو هزار و ۸ نفر واکسن تزریق شده است. ۸۵.۴ درصد گروه‌های هدف واکسن برکت دریافت کرده‌اند.

رضایی ادامه داد: در میان واکسن‌های دریافت شده ۵۳ هزار و ۱۳۲ دُز واکسن سینوفارم بوده که ۴۵ هزار و ۲۷۶ دُز معادل ۸۵.۲ درصد تزریق شده است.

وی خاطرنشان کرد: واکسن بهارات تحویل داده شده به حوزه علوم پزشکی استان یک هزار و ۲۶۰ مورد بوده که به یک هزار و ۲۰۳ نفر تزریق شده است. ۹۵.۴ درصد واکسن بهارات تزریق شده است.

رئیس گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه بویراحمد بیان کرد: واکسن آسترازنکا ۱۴ هزار و ۵۰ دُز بوده که ۱۳ هزار و ۶۴۳ دُز معادل ۹۷ درصد واکسن تزریق شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: واکسن اسپوتنیک تحویل داده شده به استان ۸ هزار و ۵۵۰ دُز است که ۸ هزار و ۳۳۸ دُز به افراد تزریق شد که معادل ۹۷.۴ درصد است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول