اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ایجاد یک مرکز منسجم جهت حمایت از پژوهشگران/ سازوکار روشنی برای کارهای تحقیقاتی فراهم شود

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: شبهات جدید و مسائل نوپدید ضرورت پژوهش در مدارس علمیه را بیشتر می‌کند، ضمن اینکه باید سازوکار روشنی برای کارهای پژوهشی و تحقیقاتی فراهم شود.

ایجاد یک مرکز منسجم جهت حمایت از پژوهشگران/ سازوکار روشنی برای کارهای تحقیقاتی فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره علامه حلی لرستان، با تاکید بر آموزش مبتنی بر پژوهش، اظهار کرد: پژوهش در حوزه‌های علمیه از اهمیت بیشتری برخوردار است، همچنان که نیاز به تحقیقات و دستیابی به پرسش‌ها و مجهولات پیچیده در جامعه امروز یک ضرورت است.

وی خاطرنشان کرد: شبهات جدید و مسائل نوپدید ضرورت پژوهش در مدارس علمیه را بیشتر می‌کند، ضمن اینکه باید سازوکار روشنی برای کارهای پژوهشی و تحقیقاتی فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به موفقیت‌های روحانیون در چهارمین جشنواره علامه حلی، این میزان آثار ارسال پرژوهشی و موفقیت در سطح کشور بسیار ارزنده است.

شاهرخی با تاکید بر لزوم رشد کمی و کیفی تحقیقات پژوهشی، افزود: انتظار می‌رود برگزیدگان جشنواره زمینه‌های مشارکت بیشتر نسل جوان در فعالیت‌های پژوهشی فراهم کنند.

وی بیان داشت: زمانی یک پژوهش کامل است که مجهولی تبدیل به معلوم شود و مسئله‌ای را حل و در نهایت تولید علم نماید.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر ایجاد یک مرکز منسجم جهت حمایت از برجستگان در فعالیت‌های پژوهشی تاکید و تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود همچنین انجمن‌های علمی و پژوهشی در حوزه‌های علمیه تشکیل شود.

شاهرخی، ساماندهی و ادامه حمایت علمی و معنوی از پژوهش‌گران در قالب انجمن‌‌ها از پیشنهاداتی است که می‌تواند در ادامه به رشد کمی و کیفی پژوهش‌گران کمک کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول