اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

دبیر شورای ائتلاف ایلام: شورای ائتلاف با بصیرت و واقع بینی به وظیفه خود در انتخابات عمل کرد

دبیر شورای ائتلاف ایلام گفت: شوراهای ائتلاف در سطح استان با بصیرت و واقع بینی به وظیفه خود در جریان انتخابات به نحو شایسته عمل کردند.

دبیر شورای ائتلاف ایلام: شورای ائتلاف با بصیرت و واقع بینی به وظیفه خود در انتخابات عمل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز رحمت بادفر در نشست اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام که در محل مسجد قمر بنی هاشم شهر ایلام برگزار شد گفت: شوراهای ائتلاف در سطح استان با بصیرت و واقع بینی به وظیفه خود در جریان انتخابات به نحو شایسته عمل کردند.

وی افزود: نیروهای جریان انقلاب باید با نشان دادن کارآمدی، همت و تلاش جهادی همراه با وحدت و هم افزایی به عنوان مطالبه گر در صحنه باشند و بیش از هر زمان دیگری برای حل مشکلات مردم تلاش کنند و با عملکرد خود کارآمدی دولت انقلابی را عملا نشان دهند.

دبیر شورای ائتلاف ایلام با بیان اینکه باید حواسمان به شعار زدگی‌ها باشد تصریح کرد: تلاش برای توفیق و کارآمدی دولت توام با پیگیری مطالبات مردم را اولویت کار تشکیلاتی خود می‌دانیم.

بادفر در ادامه تاکید کرد: محور و مبنای فعالیت در شورای ائتلاف بر پایبندی به ضوابط و منشور کار تشکیلاتی و نیز حفظ انسجام و وحدت بین نیروهای انقلابی استوار بوده است ودر این راستا تلاش‌های موثری در سطح استان انجام گرفت.

این فعال سیاسی در بخش دیگر سخنان خود به وحدت و همدلی بین تشکل‌های انقلابی اشاره و اظهار کرد: همدلی و هماهنگی کاملی در سطح استان بین شورای وحدت و ائتلاف وجود دارد و برای تقویت جبهه انقلاب و نیز موفقیت دولت کارآمد آیت الله رئیسی با خرد جمعی و انسجام تشکیلاتی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی  با بیان اینکه انتظار داریم در دولت سیزدهم شاهد تحول در استان ایلام باشیم ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در استان از حیث زیر ساختی در حوزه‌های نفت و گاز، اقتصادی، عمرانی و فرهنگی، گردشگری و مدیریتی  قطعا در کانون توجه دولت انقلابی خواهد بود و ان‌شاالله به توسعه استان امیدواریم.

بادفر در ادامه با بیان اینکه در میان مردم نا رضایتی‌ها به دلیل ضعف و سوء مدیریت‌ها وجود دارد ولی آنچه که مهم است مشارکت گسترده مردم در انتخابات و حفظ این پیروزی است افزود: شناسایی و معرفی نیروهای کارآمد، توانمند، ولایتمدار و شایسته بومی مطالبه شورای ائتلاف و سایر تشکل‌های جریان انقلاب در استان است و برای انجام این کار و اتخاذ رویه واحد شورایی متشکل از نمایندگان تمامی تشکل‌های انقلابی در آینده نزدیک تشکیل و با تدوین ملاک‌ها و معیارهای قابل ارزیابی بدون ورود به مصادیق در این ارتباط  تصمیم گیری خواهد شد. 

 دبیر شورای ائتلاف استان ایلام در خاتمه بیان کرد: انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در سطح ۱۱ شهرستان تابعه استان ایلام به صورت قانونی و ضابطه مند برگزار شد و تنها در شهرستان ایلام به بعد از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر وروستا موکول شد و مقرر است در آینده نزدیک با دعوت از مجمع منتخب این شهرستان که واجد حد نصاب آرا در سامانه رای گیری شدند انتخابات برای تعیین اعضای مرکزی این شورا برگزار و تکلیف این شهرستان هم مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول